Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ensin pukkiin kiinni, niin voisi pihassa käytellä ja fiilistellä. Sen jälkeen voisi tuuppasta sen johonkin veneeseen, kun olisi aikaa rakennella JA se vaihtovirtatig.
Alat katella millaista tarjontaa noista on keski-euroopan suunnalla, siinähän se lavalla tulee samalla yksi helikopterin moottori.

I feel you. Konttoripäivän heräts 5:15. Himassa 16:00. Etäpäivä herätys 6:30, himassa 15:30. Privat toimistossa oon etäpäivät. Himassa ei pysty tekemään.

Tosin etänä ei muutenkaan pysty tehokkaasti näitä hommia tekemään. Kun puhutaan sopimusasioista, kustannuksista tai muista isoista päätöksistä, pitäis päästä lukemaan ihmisen reaktioita jotta näkee ja aistii onko kaikilla sama ymmärrys. Teamsin välityksellä tätä ei tule.
Kai teillä kamerat päällä on? Ite en oo havainnut ongelmaksi. Itse asiassa tää vuosi tulee firmalle olemaan myynninkin kannalta edellistä parempi.

E. Toki lienee aika perkeleesti alasta kiinni.

Netti katki ja telkkarikaan ei näy. Elisan asiakaspalvelunjonossa toistaiseksi 24min.
Ja sitten 40min odottamisen jälkeen tsättipalveluun sai yhteyden ja tsätin aikana netti korjasi itse itsensä. Ilmeisesti ainakin 5h ollu poikki ja sitten se korjaantu itsestään kun joku tsättipetteri vihdoin vastaa.

Back
Ylös Bottom