Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos lyhyt työmatka niin tämmönen olis kätevä kulkupeli.Nukuin pommiin, mutta hölkätessäni töihin oivalsin että tästähän voisi tulla tapa. Ei siis pommiin nukkumisesta, vaan että hölkkäisi päivittäin töihin matkaa on sopivasti ja voisi lähteä aina vähän myöhemmin kuin kävellen lähtisi.
Jos lyhyt työmatka niin tämmönen olis kätevä kulkupeli.
View: https://www.youtube.com/watch?v=v6Jso0gWLbg
Hyvä että itellä särkee päätä vain krapulassa, silloin se on ansaittua.Varmaan yöllä akutisoitunut migreeni ja siihen liittyvä lääkitys vaikutti/aa asiaan.
Oliko jo mietittynä joku käyttötarkoitus sille?
Vai veneeseen?
Maisema vaihtuu.
View: https://www.youtube.com/watch?v=eQJLNtU73yk
Mitäs mitäs. Mikä tämä tälläinen uuniomenamunkki on? Mennyt kokonaan ohi.Olin pettynyt, kaupasta ei löytynyt fazerin uuniomena munkkia piti ostaa pätkis munkki joka ei ollut lainkaan yhtä hyvää.
Alat katella millaista tarjontaa noista on keski-euroopan suunnalla, siinähän se lavalla tulee samalla yksi helikopterin moottori.Ensin pukkiin kiinni, niin voisi pihassa käytellä ja fiilistellä. Sen jälkeen voisi tuuppasta sen johonkin veneeseen, kun olisi aikaa rakennella JA se vaihtovirtatig.
Suosittelen, pala taivasta.Mitäs mitäs. Mikä tämä tälläinen uuniomenamunkki on? Mennyt kokonaan ohi.
Kai teillä kamerat päällä on? Ite en oo havainnut ongelmaksi. Itse asiassa tää vuosi tulee firmalle olemaan myynninkin kannalta edellistä parempi.I feel you. Konttoripäivän heräts 5:15. Himassa 16:00. Etäpäivä herätys 6:30, himassa 15:30. Privat toimistossa oon etäpäivät. Himassa ei pysty tekemään.
Tosin etänä ei muutenkaan pysty tehokkaasti näitä hommia tekemään. Kun puhutaan sopimusasioista, kustannuksista tai muista isoista päätöksistä, pitäis päästä lukemaan ihmisen reaktioita jotta näkee ja aistii onko kaikilla sama ymmärrys. Teamsin välityksellä tätä ei tule.
Ite en tykännyt. Jotennin platku. Lontoon rae sen sijaan maistui, joskin inan ehkä äklöSuosittelen, pala taivasta.
![]()
Fazer Leipurit Fazer Uuniomenamunkki kg - Fazer
Iloisen punainen munkki, jonka sisällä herkullinen uuniomenatäyte.www.fazer.fi
Ja sitten 40min odottamisen jälkeen tsättipalveluun sai yhteyden ja tsätin aikana netti korjasi itse itsensä. Ilmeisesti ainakin 5h ollu poikki ja sitten se korjaantu itsestään kun joku tsättipetteri vihdoin vastaa.Netti katki ja telkkarikaan ei näy. Elisan asiakaspalvelunjonossa toistaiseksi 24min.
Lontoon rae muuten hyvää mutta se sisälmys äklöä, sitä jos olisi vain vähän siellä tai ei niin makeaa niin oisi ihan jees.Ite en tykännyt. Jotennin platku. Lontoon rae sen sijaan maistui, joskin inan ehkä äklö![]()