Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liikuntallajeista juoksu/pyöräily/uinit on paljon helpompaa kun punnusten nostelu, se ei ole milloinkaan sopinut ruumiilleni, ruumiinrakenteelleni kylläkin
esimerkki: kympin olen juossut pienellä vaivalla alle tuntiin, mutta sataa kiloa penkistä en ole kun laskenut rinnalle, ylösnosto jäänyt joka kerta kun yrittänyt: puoleenväliin
Sama, salilla ei kannata edes haaveilla kehittymisestä tai tuloksista, mutta sieltä(kin) saa hyvää oloa hetkeksi ja selkä pysyy kunnossa. Noi aerobiset taas tälläisena hankisääskenä kulkisi edes jotenkin, kun vaan viittis treenata 😁

Ei ole ihmisen hommaa konttorilla paikanpäällä käyminen, pari päivää riitti ja mies aivan loppu.
Konttoripäivinä herätys 6.30 ja takaisin kotona ollaan joskus viiden aikoihin, etäpäivinä herätys 7.45 ja rukkaset tippuu tasan neljältä ja silloin ollaan jo valmiiksi kotona, virtaa riittää ihan eri tavalla.

Nopsaan näköjään tottuu oikeasti ettei syö aamulla, nyt oli neljäs aamu ilman aamupalaa ja meni jo ihan rutiinilla pelkkä kahvi.
Tosin toi aamulenkki saa mahan kurnimaan kun lähtee aineenvaihdunta käyntiin.
Jatka vielä hetki ja katsele fiiliksiä. Kroppa tottuu yllättävän äkkiä.

Eikä haittaa vaikka välillä syötkin aamupalan. Itse syön välillä vkl seuraksi tai jos on jossain reissussa.

80kg pystärisarja on jo ihan kova, etenkin ilman että dippaa.

Nuorena ja nykyistäkin paksumpana taisin parhaillaan kolmosen punnertaa pystystä, Tällä hetkellä se painaa jo thrusterina tai ylöstyöntönäkin.

Jos nyt saisi ensi kesäksi painosta lähemmäs kympin pois, jonnekin 75 kilon pintaan, niin voisi kyllä vähän aikaa panostaa pystäriin jos saisi kerran elämässä omapainon punnerrettua. Ei pitäisi olla ihan mahdoton ajatus, paitsi sen painon tiputuksen osalta kroppa ei nykyään tottele mitään logiikkaa tai laskelmia.

Ei ole ihmisen hommaa konttorilla paikanpäällä käyminen, pari päivää riitti ja mies aivan loppu.
Konttoripäivinä herätys 6.30 ja takaisin kotona ollaan joskus viiden aikoihin, etäpäivinä herätys 7.45 ja rukkaset tippuu tasan neljältä ja silloin ollaan jo valmiiksi kotona, virtaa riittää ihan eri tavalla.

I feel you. Konttoripäivän heräts 5:15. Himassa 16:00. Etäpäivä herätys 6:30, himassa 15:30. Privat toimistossa oon etäpäivät. Himassa ei pysty tekemään.

Tosin etänä ei muutenkaan pysty tehokkaasti näitä hommia tekemään. Kun puhutaan sopimusasioista, kustannuksista tai muista isoista päätöksistä, pitäis päästä lukemaan ihmisen reaktioita jotta näkee ja aistii onko kaikilla sama ymmärrys. Teamsin välityksellä tätä ei tule.

Nuorena ja nykyistäkin paksumpana taisin parhaillaan kolmosen punnertaa pystystä, Tällä hetkellä se painaa jo thrusterina tai ylöstyöntönäkin.

Jos nyt saisi ensi kesäksi painosta lähemmäs kympin pois, jonnekin 75 kilon pintaan, niin voisi kyllä vähän aikaa panostaa pystäriin jos saisi kerran elämässä omapainon punnerrettua. Ei pitäisi olla ihan mahdoton ajatus, paitsi sen painon tiputuksen osalta kroppa ei nykyään tottele mitään logiikkaa tai laskelmia.
Mulla on pystäri ihan surkea, taitaa työnnön ykkönen olla just se 80kg.

Mulla kanssa pystäri aivan paska ollut aina, istuen esim. 60kg menee tosi tuskaisesti kerran tai kaks kun taas solttupenkkiä/voimapunnerrusta sillä pumppaa koska vaan vähintään 25 toistoa.

Meneekö viime tinkaan jos vasta huomenna laittais talvikiekkoa alle?

Henk koht en vielä ole alkanut etes suunnittelemaan asiaa.

e: Tosin nuo on kyllä ämplusässät

Liitteet

• _20201118_114523.webp
    _20201118_114523.webp
    116,6 KB · Katsottu: 83
Nukuin pommiin, mutta hölkätessäni töihin oivalsin että tästähän voisi tulla tapa. Ei siis pommiin nukkumisesta, vaan että hölkkäisi päivittäin töihin matkaa on sopivasti ja voisi lähteä aina vähän myöhemmin kuin kävellen lähtisi.

I feel you. Konttoripäivän heräts 5:15. Himassa 16:00. Etäpäivä herätys 6:30, himassa 15:30. Privat toimistossa oon etäpäivät. Himassa ei pysty tekemään.

Tosin etänä ei muutenkaan pysty tehokkaasti näitä hommia tekemään. Kun puhutaan sopimusasioista, kustannuksista tai muista isoista päätöksistä, pitäis päästä lukemaan ihmisen reaktioita jotta näkee ja aistii onko kaikilla sama ymmärrys. Teamsin välityksellä tätä ei tule.
Oon ollut joskus tekemässä lisärakennusta josta tuli kotikonttori.

Silloin mietin, että mikä järki, kun iso talo. Nykyään ymmärrän.

Lienee tuo sama ongelma, että himassa homma ei oikein onnistu, jos kotona väkeä.

Back
Ylös Bottom