Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Joxuz

Tässä silloin tällöin jokapäivä seuraillut keski-euroopan sotilasajoneuvotarjontaa, ja taitaa koronahässäkkä vaikuttaa niidenkin hintatasoon.
Nmittäin yhdenkin mielenkiintoisen kohteen hinta on pudonnut elokuusta 7k. Ja tämä ihan kuorma-autoja myyvässä liikkeessä.

@Joxuz

Tässä silloin tällöin jokapäivä seuraillut keski-euroopan sotilasajoneuvotarjontaa, ja taitaa koronahässäkkä vaikuttaa niidenkin hintatasoon.
Nmittäin yhdenkin mielenkiintoisen kohteen hinta on pudonnut elokuusta 7k. Ja tämä ihan kuorma-autoja myyvässä liikkeessä.
Sehän kuulostaa vain hyvältä. Ei taida olla immisillä käteistä nyt, niin ainoastaan hyvä, että menee harrasteeksi. Silloin ei ole ollenkaan haitaksi tämä korona.

Näin sen voi kääntää voitoksi!

Kinosteleeko oikeasti jotakuta mitä muut ihmiset tienaa?! 😳
Ei todellakaan... vituttaa vaan ku ei voi seurata muita uutisia kun 40 ekaa uutista on paljonko tuo ja tuo tienas ja miten tuolla tulot romahti.

EDIT

Mun mielestä silti ihan hyvä että ne on julkisia vaikka ei mua kiinostakkaan. Jos sillä kuitenkin saadaan vähennettyä veronkiertoa ja käräytettyä keplottelijoita yms niin kai se palvelee jotakin tarkoitusta.

Itse en niiden julkaisua ymmärrä. Ej mitään järkeä.

Mutta luen, koska voi.

edit: Siitähän noi on mielenkiintoisia, että itse yleensä voin päivittää tietoni jonkin julkkiksen varallisuudesta. Uutiset pullollaan milloin mitä lie reissukuvaa ja ökytaloa. Sitten vuositulot pikkasen päälle mediaanin, joten tietää, että elellään aika näyttävää elämäää vain julkisuuskuvan takia.

Esim Maisa Torppa, vuositulot 19 ke. Eli mies elättää, vaikka muuta sanoo. Manniset sanoivat, että jättivät Porin kotinsa mökiksi, kun on niin kiva paikka. Tuloja katsoen voi sanoa, että ei mennyt kaupan, pakko laittaa myynti jäihin ja odotella parempaa ajankohtaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sehän kuulostaa vain hyvältä. Ei taida olla immisillä käteistä nyt, niin ainoastaan hyvä, että menee harrasteeksi. Silloin ei ole ollenkaan haitaksi tämä korona.

Näin sen voi kääntää voitoksi!
Näin o.
Ja tilannehan on menossa keski-euroopan suunnalla etelleen huonommaksi, eli annetaan tekeytyä ja odotellaan kevättä. Silloin saattaa auton myyjiä käteisasiakkaat kiinnostaa vielä enemmän.

Näin o.
Ja tilannehan on menossa keski-euroopan suunnalla etelleen huonommaksi, eli annetaan tekeytyä ja odotellaan kevättä. Silloin saattaa auton myyjiä käteisasiakkaat kiinnostaa vielä enemmän.
Minä hain joskus auton Ruotsista, käteisellä. Jännittävää oli, kun kävin nostaan kruunut Tampereelta pankista ja kävelin setelinuput povarissa pitkin Hämeenkatua.

Minä hain joskus auton Ruotsista, käteisellä. Jännittävää oli, kun kävin nostaan kruunut Tampereelta pankista ja kävelin setelinuput povarissa pitkin Hämeenkatua.
Nykyään taitaa onneksi siirtyä raha sähköisestikin ilman että tarvitsee päivätolkulla odotella.

Veikkaan että tuo sininen pönikkä ei ole ollut tuossa ihan tehtaalta asti.
$_20.jpg

Kirjailijasuositus: Indrek Harla.

Täytyypä käydä vilkaisemassa, olisiko tullut uutta Apteekkari Melchior -pokkaria.

Kuntosalilla oli joku tätikööri istuksimassa. Itse olen nyt innostunut treenistä, kun olen ehkä laihtunut hieman! Kävin hakemassa uudet kipulääkkeetkin.

Kyllähän se jouluna tulee takaisin 😑

Verotiedoista tuli mieleen kun olin junnu niin isäukolla oli muka eniten tuloja kylässä.
Siinä oli joku arvioverojuttu kun erikoisliikemiehenä ei ollut vissiin erikoisesti välittänyt niiden oikeellisuudesta.
Kyllä siitä hieman kuuli mutta yllättävän vähän kuitenkin.

Back
Ylös Bottom