Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

laaseroittamassa silmät. Yksi elämäni parhaimpia päätöksiä

aiemmin en ole tuota edes usakaltanut harkita, mutta viimeisen vuoden-kahden aikana olen jo uskaltanut miettiä asiaa
miettiminen on kuitenkin tässä tapauksessa ehkä noin 3%, ei puoliksi tehty

siinähän ensimmäinen kompastuskivi on että pitäisi uskaltaa mennä silmälääkärille!

paljonko maksoit? katsoin, että tällähtkellä alkaen 1295/silmä paikassa mihin ehkä pä menisin
Hämärä muistikuva, että olisi kaikkineen ollut reilu kolmisen tonnia. Siinä oli sitten kaikenlaista esi- ja jälkitarkistusta. Mutta tosiaan tuosta omasta leikkauksesta melko kauan aikaa ja muistaakseni oli lasik-leikkaus. Ukko kävi nyt keväällä leikkauksessa ja otti tuon smilen ja taisi siitä ~2700 kustantaa.

Minun valintani olisi se missä ei tehdä läppää ollenkaan, en pysty edes kuvittelemaan että menisin läppäleikkaukseen, hyhhyh

jaa se oli justiin se smile

Minun valintani olisi se missä ei tehdä läppää ollenkaan, en pysty edes kuvittelemaan että menisin läppäleikkaukseen, hyhhyh

jaa se oli justiin se smile

Juu ehdottomasti kannattaa ottaa tämä. Ei silloin aikanaan tainnut olla edes vaihtoehto, tai jos olikin, niin oli ihan saatanan kallis.
Ukko kävi jo vuosia sitten arviossa, mutta ei voitu leikata kun kalvo oli niin ohut. Patistin käymään uudemman kerran, kun tekniikka kehittyy ja tällä kertaa sai vihreen valon leikkuuseen.

Mä mietin tässä ihan tosissaan meniskö johonkin vuokrafirman listoille jos löytys sellaisia päivän parin keikkahommia.
En nyt sano että lomailu tympii mutta olisi vaihtelua.

Mä odotan omia uusia saapuvaksi tällä viikolla.

Tykkään käyttää laseja ja jos ei olisi pakottavaa tarvetta mennä leikkauttamaan silmiä niin en menisi.
Lasien käyttöön sopii myös kohdallani tämä kaikki mikä peittää, niin parantaa.

Mä odotan omia uusia saapuvaksi tällä viikolla.

Tykkään käyttää laseja ja jos ei olisi pakottavaa tarvetta mennä leikkauttamaan silmiä niin en menisi.
Lasien käyttöön sopii myös kohdallani tämä kaikki mikä peittää, niin parantaa.
Oishan siinä toikin ettei näyttäs niin urpålta näiden markettilasien kanssa.
Jos on jossain yleisellä paikalla niin ruokalista tai etiketit vaatii rillit ja jos vaikka puhelinta lärää.

Ha! Laitoin huvikseen avoimen hakemuksen vuokrafirmaan, veikkaan että renkulihommiin tulee ensimmäisenä kutsua jos johonkin.
Toisaalta olin silloin joskus kerrostalotyömaalla lapioimassa lunta 10e/h ja itseasiassa tykkäsin jopa siitä :X3:

Muija kävi pari vuotta sitten laserleikkauksessa ja on ollut niin tyytyväinen että ja nyt tultu siihen pisteeseen et meikäläinen joutunut alkaa käyttää juuri Doownekin mainitsemia markettilaseja juurikin noin eli ikänäkö iskenyt vaikka ikäähän ei paljoa vielä ole :LOL: No ajattelin muutaman vuoden kikkailla lasien kanssa ja sitten linssit inekseen.

Lumitöitä on kiva tehdä, silleen sopivasti. On jotain puuhaa pihalla ja tulee myös päivän hyötyliikunta.
Toivottavasti ei ole niin kökkö talvi kuin edellinen.

Back
Ylös Bottom