Pöh, onks kukaan nähnyt aivan pilkkopimeässä mörköä?
Valosalla sentään on nähty: lumimiestä, hymänoidia, loch nessi, ruokolahden leijona, verokarhu ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pöh, onks kukaan nähnyt aivan pilkkopimeässä mörköä?
Valosalla sentään on nähty: lumimiestä, hymänoidia, loch nessi, ruokolahden leijona, verokarhu ja
Paljonko maksaisivat täällä maassa?Soittivat eräästä virmasta ja tarjosivat hommia. Tonni enemmän kuussa mitä saan nyt.
Kieltäydyin. Vähän päässyt maistamaan uutta, niin ei haluttais heti palata vanhaan.
Itse töissä koneistajana ja tuota videota katsoessa kuulin jo tehtaanjohtajan huutavan "hittoako hinkkaat siel, nopeammin ja enemmän!" ja asiakas antaa ruhtinaaliset +-0,008 toleranssin.Pientä harjoittelua vaan niin pääsee jo H&H:lle kesätöihin.
Ei sattunut minulle vaan kaverille: meni pimeässä metsässä pissille ja pyllisti suoraan nokkospuskaan.Mikä siellä pimeässä metsässä konkreettisesti pelottaa?
Saatana joka pelkää mörköjä.Pimeän pelko on järjellä ajateltuna aivan käsittämätöntä, mutta eipä päälleen mitään voi.
Voin ainakin myöntää, että yksin pimeässä ahdistaa joskus aika pahasti. Tiedän aivan varmaksi, että mitään aihetta ei ole. Mutta silti.
Mielikuvitus käy ylikierroksilla ja joka nurkassa on olevinaan joku muumioitunut ruumis hirtettynä. Tai muuta järkevää.
Syytän kauhuelokuvia joita tuli joskus katsottua. Nykyään ei voi katsoa enää, ei tee päälle hyvää.
Kun tehdään yksittäiskappaleita käsityönä niin siinä voinee hinkata vähän enemmän.Itse töissä koneistajana ja tuota videota katsoessa kuulin jo tehtaanjohtajan huutavan "hittoako hinkkaat siel, nopeammin ja enemmän!" ja asiakas antaa ruhtinaaliset +-0,008 toleranssin.
Paljonko maksaisivat täällä maassa?
Anteeksi![]()
Tähän liittyen hyvä sarja tuubissa tuo karhukoplan karhunmetsästäjän vuosi.Olisi onnekas, jos näkisi suden. Ei kai siinä muuta.
Sama karhun kanssa.
Valtaosa ei näe noita elukoita ikinä elinaikanaan luonnossa.
Tuliko vaimotukka?Työpäivä ollut varsin tuottelias kampaajareissun jälkeen. Not.![]()
![]()
Lyhyempi ainakin; Edestä lähti n. 15 cm, takaa varmaankin 25 cm.Tuliko vaimotukka?
Pientä harjoittelua vaan niin pääsee jo H&H:lle kesätöihin.
View: https://www.youtube.com/watch?v=qUXoNUzAyvk
Ei sattunut minulle vaan kaverille: meni pimeässä metsässä pissille ja pyllisti suoraan nokkospuskaan.

Pitää varmaan kasvattaa sen 25cm että tuleeTuliko vaimotukka?
No onko päivä jo lyöty lukkoon?