Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pöh, onks kukaan nähnyt aivan pilkkopimeässä mörköä?

Valosalla sentään on nähty: lumimiestä, hymänoidia, loch nessi, ruokolahden leijona, verokarhu ja
tumblr_mp0spe2vTy1r0smkeo1_400.gif

Piti lähteä heti aamusta liikenteeseen ja kaikki lasit jäässä autossa, aamukahvia hörppien puhelin kouraan ja sovelluksesta webasto tulille.
Not! Ei riittävästi polttoainetta, lämmittimen etähallinta de-aktivoitu, viiiiitttttuuuuuuu!
Joutu sitten kaivamaan tallista skraban, onneksi naapurit ei nähneet.

Pimeän pelko on järjellä ajateltuna aivan käsittämätöntä, mutta eipä päälleen mitään voi.
Voin ainakin myöntää, että yksin pimeässä ahdistaa joskus aika pahasti. Tiedän aivan varmaksi, että mitään aihetta ei ole. Mutta silti.
Mielikuvitus käy ylikierroksilla ja joka nurkassa on olevinaan joku muumioitunut ruumis hirtettynä. Tai muuta järkevää.

Syytän kauhuelokuvia joita tuli joskus katsottua. Nykyään ei voi katsoa enää, ei tee päälle hyvää.
Saatana joka pelkää mörköjä.

Työpäivä ollut varsin tuottelias kampaajareissun jälkeen. Not. :rolleyes: :coffee:

p1Et2XO.png
hSRZ9yO.png

Tuliko vaimotukka?
Lyhyempi ainakin; Edestä lähti n. 15 cm, takaa varmaankin 25 cm.

IA30W61.png

En ole ihan tyytyväinen ja se liittyy ennen kaikkea kampaajaan. Kun hänellä ei ollut minkäänlaista näkemystä mihinkään asiaan, eikä tuntunut hahmottavan ollenkaan että luonnonkihara tukka lyhenee kuivuttuaan.

Siis, vertaan tätä siihen, että olen joskus istunut kampaajan tuoliin niin, että hän on innoissaan: "Sulle sopisi sellainen ja tällainen! Oletko ajatellut ikinä näin tai noin??"
Tällä ei ollut mitään sanottavaa mihinkään ja minun piti itse selittää, että voisiko vähän sivuilta keventää, kun kiharat asettuvat poskille juuri niin, että leventävät kasvoja entisestään. Ja muutenkin, leikkasi ensin sellaisen mikä minulla on aiemmin ollut. Näytin kyllä kuvan samalla kun selitin, että haluaisin vielä lyhyemmäksi ja esitin pari havainnekuvaa lyhyestä laineikkaasta tukasta. Sitten vasta leikkasi lisää kun sain sanottua (uudelleen), että haluaisin vielä lyhyemmäksi ja näytin jotain havainnekuvia (toistamiseen). Ei tullut sellainen kuin mitä ajattelin, ei edes sellainen kuin näyttämissäni kuvissa oli.

Paikkakunnalla on samassa paikassa toinenkin kampaaja ja lisäksi vielä toinen liike. Testaan varmaan kaikki, koska hinta oli kohdallaan (enkä edelleenkään aio ajaa sataa kilometriä tukan leikkuuseen).

Back
Ylös Bottom