Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ei tullut totaalista kunnon loppumista, mutta varmasti jatkoa ajatellen olisi hyötyä, että aerobinen kunto olisi vieläkin parempi.Kun en ole itse ottelija, niin onko kyse aerobisesta kunnosta vai onko ottelukunto eriasia. Ottelussa tulee aika monta muuttujaa fyysisen rasituksen lisäksi. Jokatapauksessa mitään totaalista kunnon loppumista ei nyt tullut.
Vai tulisiko paremmaksi vapaaottelijaksi kuitenkin panostamalla vapaaottelun treenaamiseen? Yksinkertaisin vastaus on monesti se oikea. Miten moni tämän ketjun ”valmentajista” on joskus valmentanut vapaaottelua?Joo mutta vaikka sitä komianmaiseman pk-lenkkiä ois vedetty kuinka tunteja, niin tähän soveltuu paremmin
mäkijuoksu hiekkamontulla, tukki niskassa. Tuntuu enempi drilliltä...
Vai tulisiko paremmaksi vapaaottelijaksi kuitenkin panostamalla vapaaottelun treenaamiseen? Yksinkertaisin vastaus on monesti se oikea. Miten moni tämän ketjun ”valmentajista” on joskus valmentanut vapaaottelua?
Maku ylisuoritti taas (mielestäni) todella paljon, koska paperilla Barboza on niin paljon parempi mitä tämä ottelu osoitti. Barboza on ollut vuosia maailman kärkeä ylemmässä painoluokassa ja voittanut monta todella kovaa ottelijaa ja Maku pärjäsi oikein hyvin. Erot harjoitusolosuhteissa ja kokemuksessa olivat sitä luokkaa, että matsin olisi pitänyt kaiken järjen mukaan loppua Barbozan tylyyn tyrmäykseen ekassa erässä. Mutta ei loppunut.
Mun silmään oli aika kaukana mistään taktisesti varman päälle ottelemisesta, aka varmistelusta, koska teki tasaiseen tahtiin töitä pystyssä, tiputti lyönnillä useamman kerran ja haki matossakin kerran kuristusta. Eli ihan samalla tavalla kuin yleensäkin.Barbozalla oli 1 voitto edellisestä 6 matsista, toki vastustajat ollut kaikki kovia mutta kyllä Barbozakin on siinä vaiheessa uraa, että ei varmaan tittelikahinoihin ole asiaa ja nyt otteli taktisesti varman päälle.
Tottakai tottakai, mutta toivotaan että on kateellisten mutinoita. On jäänyt sellainen kuva että ei ehkä ole vielä ns. edes mentaalisesti kaikki pelissä makulla.Vai tulisiko paremmaksi vapaaottelijaksi kuitenkin panostamalla vapaaottelun treenaamiseen? Yksinkertaisin vastaus on monesti se oikea. Miten moni tämän ketjun ”valmentajista” on joskus valmentanut vapaaottelua?
Maku ylisuoritti taas (mielestäni) todella paljon, koska paperilla Barboza on niin paljon parempi mitä tämä ottelu osoitti. Barboza on ollut vuosia maailman kärkeä ylemmässä painoluokassa ja voittanut monta todella kovaa ottelijaa ja Maku pärjäsi oikein hyvin. Erot harjoitusolosuhteissa ja kokemuksessa olivat sitä luokkaa, että matsin olisi pitänyt kaiken järjen mukaan loppua Barbozan tylyyn tyrmäykseen ekassa erässä. Mutta ei loppunut.

Jos haluaa nähdä asiat mahdollisimman negatiivisesti, niin siinä myös yleensä onnistuu.En tiedä miten muut näki mutta mun mielestä tuo koko ottelu oli makulta pelkkää selviytymistä ettei tulis tyrmätyks enkä nähnyt semmosta itsevarmuutta ite ottelussa mitä oli haastatteluissa vielä puhe.
Ja jos haluaa nähdä asiat suomilasien kautta ja hyvä esitys + tasonnosto on se kun erät menee 30–26, 30–27, 29–28, merkittävät iskut 3x barbozalle niin voi kai sen myös nähdä. 31-vuotiaana en vaan itse nää enää mitään mahdollisuutta makulla kolkutella noita top-10 ovia ufcssäJos haluaa nähdä asiat mahdollisimman negatiivisesti, niin siinä myös yleensä onnistuu.
Niinpä. Kaikki on paskaa paitsi kusi. Tuolla asenteella pääset pitkälle.Ja jos haluaa nähdä asiat suomilasien kautta ja hyvä esitys + tasonnosto on se kun erät menee 30–26, 30–27, 29–28, merkittävät iskut 3x barbozalle niin voi kai sen myös nähdä. 31-vuotiaana en vaan itse nää enää mitään mahdollisuutta makulla kolkutella noita top-10 ovia ufcssä