Kuinka Saatana tähän kommentoit?Pk seudulla pyöräilijät ovat lähtökohtaisesti saatanasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka Saatana tähän kommentoit?Pk seudulla pyöräilijät ovat lähtökohtaisesti saatanasta.
Hullua tässä onkin, että tykkään vaihtelusta mutta ilmeisesti en kuitenkaan ihan kaikesta kun naimisissa 20V saman ihanan naisen kanssa ja töissä tosiaan samassa mestassa reilut 26V. Olisin varmaan jo vaihtanutkin töitä, mutta taidan kuitenkin tykätä tästä hommasta liikaa, niin paljon, että jää aina vaan ajatuskuplaan asti. Vaihtuvuus ollut aika kovaa työntekijöissä ja kaikennäköistä viheltäjää on tullut nähtyä. Ykstiyiselämän pitänyt täysin työn ulkopuolella. Töissä olen aina ollut hyvällä tuulella vaikka kuinka kannen alla olisi porissut. Vittu tehdäänkö mulle yhdessä joku täydellinen CVMeitä on moneen junaan vaihtaminen tekee hyvää itse en kyllä näkisi itseäni vuositolkulla saman työnantajan leivissä jo siinä kaipaa jo asiakaskunnan, työkaverien ja maiseman vaihtoa.
Toki jos on 26 vuotta saman työnantajan leivissä niin voihan siinä ajassa yllä mainitut asiat toki vaihtua.
Mulla tulee ens vuonna 15 vuotta täyteen
Tästä tuli mieleen;Samaa paskaa se on eri paketissa vaikka vaihtaisi työnantajaa.
Oletko kurkannut vatsan alta? Itse joutuu toisinaan vetää vatsa sisään jotta näkyvyys paranee.Missä mun jalat on?
Kah, siellähän ne. Kiitos avusta.Oletko kurkannut vatsan alta? Itse joutuu toisinaan vetää vatsa sisään jotta näkyvyys paranee.
"Ihmiset järkyttyivät"
![]()
Työntekijä paljasti, miten pikaruokaketjun suosikkikastike todellisuudessa valmistetaan ja ihmiset järkyttyivät: "En syö tuota enää ikinä"
Pikaruokaketju KFC:ssa väitetysti työskentelevä henkilö on paljastanut TikTokissa videomateriaalia ketjun suosikkikastikkeen valmistuksesta.www.mtvuutiset.fi
Piti oikein itsekin katsoa miten kastike valmistettiin säästääkseni teitä niin ihan juuri niin kuin kastikkeet yleensäkin tehdään ei ainakaan itseäni yllättänyt.
Joo lisäksii kanan paloja ja se käyettiin uunissa kertaalleen.Vettä, pussista mausteseos, keitä?
"Helvetin hyvä idea"mitähän on mahtanut miettiä?
Sattui fb fiidissä tulemaan paikallisen osta&myy palstan ilmoitus.
Kaveri haluaa näistä rahaa ja niin että ostaja käy purkamassa ne, mitähän on mahtanut miettiä? Myös kiire olisi.
katso liitettä 224283
"tuijottaa"hyvinkin menee kaupaksi, jos ei tuhansia maksa.