O-ou 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä tuntuu jotenkin utopistiselta ajatukselta, kun itselläni pisin työsuhde on ollut 4,5 vuotta ja tuostakin ajasta olin 2 vuotta äitiysvapailla.nykyisessä paikassa ollut töissä vasta 26 vuotta...
Aivan.What do you do when you're stuck between loving your curls and wanting to chop off all your hair because of pure boredom? You get a curly pixie cut.
Meitä on moneen junaan vaihtaminen tekee hyvää itse en kyllä näkisi itseäni vuositolkulla saman työnantajan leivissä jo siinä kaipaa jo asiakaskunnan, työkaverien ja maiseman vaihtoa.Tämä tuntuu jotenkin utopistiselta ajatukselta, kun itselläni pisin työsuhde on ollut 4,5 vuotta ja tuostakin ajasta olin 2 vuotta äitiysvapailla.
Aamuisin olen alkanut miettimään kun klo soi, että keksiskö sitä muita töitä ihan vaihtelun vuoksi kun nykyisessä paikassa ollut töissä vasta 26 vuotta...
Mulla tulee ens vuonna 15 vuotta täyteen nykyistä työsuhdetta, utopistiselta ei ainakaan vielä tunnu.Tämä tuntuu jotenkin utopistiselta ajatukselta, kun itselläni pisin työsuhde on ollut 4,5 vuotta ja tuostakin ajasta olin 2 vuotta isyysvapailla.
Pisin työsoppari 2,5 vuotta, ei ole tarvinut murehtia, että "tätäkö se on elämä eläkkeelle saakka"Tämä tuntuu jotenkin utopistiselta ajatukselta, kun itselläni pisin työsuhde on ollut 4,5 vuotta ja tuostakin ajasta olin 2 vuotta äitiysvapailla.