Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En jaksanut mennä salille, nyt pitäisi jaksaa valita ruokapaikka. Elämä on raskasta ja valintoja täynnä. Tosin jos lähti jo himaan voisi grillata paketillisen makkaraa.

Voisi luopua Elixian jäsenyydestä. Etätyön takia ei ole tarvetta lähellä olevalle salille.

Kummallinen olo. Periaatteessa painot nousee ihan ok ilman isompia tuskia, mutta kun ei vaan kiinnosta, sohvan kutsu on vahva.

Päivän motivaatio tasolla;
What do you do when you're stuck between loving your curls and wanting to chop off all your hair because of pure boredom? You get a curly pixie cut.
Aivan.
smilie_girl_228.gif

Tämä tuntuu jotenkin utopistiselta ajatukselta, kun itselläni pisin työsuhde on ollut 4,5 vuotta ja tuostakin ajasta olin 2 vuotta äitiysvapailla.
Meitä on moneen junaan vaihtaminen tekee hyvää itse en kyllä näkisi itseäni vuositolkulla saman työnantajan leivissä jo siinä kaipaa jo asiakaskunnan, työkaverien ja maiseman vaihtoa.

Toki jos on 26 vuotta saman työnantajan leivissä niin voihan siinä ajassa yllä mainitut asiat toki vaihtua.

Vapaapäivä yhtä jos toista pitäisi tehdä a) siivota b) pakata.

Ei jaksa, jostain syystä heräsin puoli 12 ja edelleen fiilis että voisi mennä nukkumaan. Ei riitä iso kuppi kahvia vaatii toisen ison kupin.

Viimeksi muokattu:
Aamuisin olen alkanut miettimään kun klo soi, että keksiskö sitä muita töitä ihan vaihtelun vuoksi kun nykyisessä paikassa ollut töissä vasta 26 vuotta...

Samapa tuo, missä niitä eläkepäiviä odottelee. Juuri tuli 15 vuotta täyteen samassa putkassa.

Tämä tuntuu jotenkin utopistiselta ajatukselta, kun itselläni pisin työsuhde on ollut 4,5 vuotta ja tuostakin ajasta olin 2 vuotta isyysvapailla.
Mulla tulee ens vuonna 15 vuotta täyteen nykyistä työsuhdetta, utopistiselta ei ainakaan vielä tunnu.

Back
Ylös Bottom