Mitähän kieliä sitä nykyään tarvitaan jos uraa haluis tehdä?
luultavasti Äidinkieli ja englanti pitäisi olla vahvoja
enklanti, etenkin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän kieliä sitä nykyään tarvitaan jos uraa haluis tehdä?
Muista, lomaviikon viimeinen työpäivä. Minulla.Väsy.
Viimeinen työtyöpäivä, sitten työpäivä, joka näyttää uhkaavasti täyttyvän soitoista. Osittain tuttujakin nimiä listalla. Parin viikon päästä loma!Muista, lomaviikon viimeinen työpäivä. Minulla.
Silloin tietää että ei mene hyvin jos muistaa asiakkaiden nimet. Asiakkailla.Osittain tuttujakin nimiä listalla.
C++ se taitaa pelimaailmassa jyllätä. Ensin pitäs kyllä olla käytynä vähintään joku hyvä käyttöjärjestelmien kurssi, että ymmärtää, mitä tietokoneen sisuksissa tapahtuu ja miten tietokoneen muistinkäyttö toimii, että tuollaisella matalan tason kielellä pystyy touhuamaan niin kuin on tarkoitus. Matikkaakin tarvinnee ymmärtää jonkun lineaarisen algebran kokonaisuuden verran, kun pelimaailmassa tokko voi välttyä kaikenlaiselta vektorin pyörittelyltä.Minua koitetaan houkutella salakavalasti jahtaamaan unelmiani ja aloittaa opinnot joko koodaamisen tai graafisen suunittelun tiimoilla. Mitähän kieliä sitä nykyään tarvitaan jos uraa haluis tehdä? No tietty riippuu lähteekö pelimaailmaan deviksi vai koodaamaan ovikoodeja irma mummolle (ei meidän irma)
Näinpä...Silloin tietää että ei mene hyvin jos muistaa asiakkaiden nimet. Asiakkailla.
Yleensä silloin myös menee sellaiset väreet selkäpiitä pitkin. Döktörinnalla.
Vähän samat fiilikset, onneksi tänä vuonna on saanut ja osannut keventää.Aamuisin olen alkanut miettimään kun klo soi, että keksiskö sitä muita töitä ihan vaihtelun vuoksi kun nykyisessä paikassa ollut töissä vasta 26 vuotta...
Oliko nuokin molemmat kaverit käyneet rovinssiviikonloppuna siellä ilmajokisten teltassa?Yks kaveri oli joskus menossa pillutohtorille ja toinen taas toosalääkärille.
jokatapauksessa epämiellyttävää on. Minusta siis. Joku toinen voi tykätä. Gynellä käymisestä siis. Nimityksillä ei minulle niin väliä.
www.verkkouutiset.fi
Jos mä mietin firman pihaan ww2 sakujen vartiotornia jossa hiekkasäkit ja MG40 piiput sojottamassa niin en ihan kahjoin ole.
![]()
Pasi rakentaa mailleen Eiffel-tornia – tältä uskomaton rakennelma näyttää
Pasi Keskisarja tähtää siihen, että torni on valmis vuoden loppuun mennessä.www.iltalehti.fi
Ranehan teki kerran viikonloppuprojektina avaruusaseman.Kah nyt joku oikeasti tekee tämän.
Muistan nimittäin aikoinaan Huuliveikot ohjelmassa Rakentaja-Rane (tai Raunohan mun oikea nimi on) teki puusta Keravan taakse 1:2 Eiffel-tornin, sillä aikaa kun vakiovieras Arska teki linnunpöntön.
Graafisesta suunnittelusta en kyllä tiedä tuon taivaallista :D Mutta näitä pelinkehitysalustoja (muistaakseni Unityä) käytetään kyllä ainakin paikallisessa ammattiopistossa. Kaveri opettaa siis täällä ammattikoululaisille tietotekniikkaa ja ne touhuavat C#:lla ja muistaakseni tuolla Unityllä.oliskohan viel tietoa jos tosiaan esim pelimaailmaan tai vastaavaan pyrkis, nimenomanaa graafiselle puolelle niin pitäis varmaan opetella jotain ajankohtaisia 3D sovelluksia, unity engineä yms. Onkohan näihin ihan omia kursseja/kouluja vai hoituu lähinnä "in house" koulutuksilla. Hmm..
Aalto-yliopiston tutkijoiden mukaan polttoaineen hiilisisällöstä perittävä maksu olisi toimivin ja myös kustannustehokkain tapa vähentää liikenteen päästöjä.
Oliko nuokin molemmat kaverit käyneet rovinssiviikonloppuna siellä ilmajokisten teltassa?