Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

keskustellaan kuten asialliset imiset, ei mitään seksijuttuja, voi herättää pahaa verta

Aloin tässä miettimään että kuka ne kermat ei nuole vaan kuorii päältä?
Tän ja huomisen päivän kuljetustilauksia katsonut ja yhteensä pelkät rahdit jotain 6000 euroa.

Meitä on moneen junaan vaihtaminen tekee hyvää itse en kyllä näkisi itseäni vuositolkulla saman työnantajan leivissä jo siinä kaipaa jo asiakaskunnan, työkaverien ja maiseman vaihtoa.

Toki jos on 26 vuotta saman työnantajan leivissä niin voihan siinä ajassa yllä mainitut asiat toki vaihtua.
Hullua tässä onkin, että tykkään vaihtelusta mutta ilmeisesti en kuitenkaan ihan kaikesta kun naimisissa 20V saman ihanan naisen kanssa ja töissä tosiaan samassa mestassa reilut 26V. Olisin varmaan jo vaihtanutkin töitä, mutta taidan kuitenkin tykätä tästä hommasta liikaa, niin paljon, että jää aina vaan ajatuskuplaan asti. Vaihtuvuus ollut aika kovaa työntekijöissä ja kaikennäköistä viheltäjää on tullut nähtyä. Ykstiyiselämän pitänyt täysin työn ulkopuolella. Töissä olen aina ollut hyvällä tuulella vaikka kuinka kannen alla olisi porissut. Vittu tehdäänkö mulle yhdessä joku täydellinen CV 😂

Minulla toistaiseksi pisin työsuhde menossa; elokuussa tuli 5 v. täyteen.
Samaa paskaa se on eri paketissa vaikka vaihtaisi työnantajaa.
Tästä tuli mieleen;
Minä tykkään työstäni ja erityisesti sen vapauksista - kun on tavoiteorientoitunutta hommaa, ei ole niin väliksi miten tulee ja menee, kunhan hommat hoituu. Tänään ei oikein lähtenyt, niin aikaisin kotiin.
Näin homma toimii samalla alalla myös muilla työnantajilla. Muille voisi vetää sekin fakta, että muilla tienaisin enemmän - mutta en jaksa nähdä sitä vaivaa, että opettelisin uudet systeemit, ihmiset jne. Se kustannus, vaivannäkö minulta: Ei maksa vaivaa.
Teen nykyistä YT-mustapekkaan asti ihan tosi mielelläni!

"Ihmiset järkyttyivät"

Piti oikein itsekin katsoa miten kastike valmistettiin säästääkseni teitä niin ihan juuri niin kuin kastikkeet yleensäkin tehdään ei ainakaan itseäni yllättänyt.

"Ihmiset järkyttyivät"

Piti oikein itsekin katsoa miten kastike valmistettiin säästääkseni teitä niin ihan juuri niin kuin kastikkeet yleensäkin tehdään ei ainakaan itseäni yllättänyt.

Vettä, pussista mausteseos, keitä?

Ihmetellyt tai oikeastaan ärsyyntynyt kun alakerran vessan ilmanvaihto meinaa viedä loputkin hiukset päästä.
Ensin pohdin jo saisko jollain potikalla sitä imua pienemmäksi mutta sitten aloin etsimään keittiöstä onko siellä poistoa ja olihan siellä.
Ihme että kauhea pöhinä vessassa kun keittiössä veivattu kokonaan kiinni, mietin kyllä miksi mutta kiersin sitä auki niin johan hiljeni huussin imuäänet.

Sattui fb fiidissä tulemaan paikallisen osta&myy palstan ilmoitus.
Kaveri haluaa näistä rahaa ja niin että ostaja käy purkamassa ne, mitähän on mahtanut miettiä? Myös kiire olisi.
1602164280389.webp

Voihan hitto kun vanhemmalle koiralle alkanut tulla vahvoja stressireaktioita hoitolaan jätettäessä. 😟
Yleensä aina ollut helppoa jättäminen mutta tänä vuonna tuon takia alkanut tulla vaikeammaksi. Onneksi on viimeinen kerta tänä vuonna, kun sen pitää tuo hylkääminen kokea.

Pitäis pakata, pää hakkaa ihan tyhjää mitä pitää ottaa, kahden kalsarit ja sukat varmaan riittää viikoksi salen kassiin tungettuna?

Back
Ylös Bottom