Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No se sun bilelauttahan olis just sellanen tuote. :-)
Niiden tekijöitä on jo riittävästi.
Tosin voisi miettiä lautan missä ois 2x250hp Evinrude ja sisällä kaikki bling bling jonka jälkeen hinta pari miltsii mutta en usko että edes 1kpl menisi kahteen vuoteen.

Sain eilen varteenotettavan työtarjouksen. Eräs selvästi äveriäs herrasmies lähestyi minua instan kautta ja halusi alkaa sokeri-isukikseni, tarjosi 1500 dollaria viikossa. Ei kuulema tarvitsisi edes mitään nakujuttuja, ihan vaan keskustelua. Pitäiskö tarttua? :unsure:

Lottovoitto voisi pilata oman onnen. Jäisiköhän kaikenlainen puuhastelu pois, kun ostaisi kaiken aina valmiina. :unsure:

Eiku sit vasta olisi aikaa ja mahdollisuuksia puuhailla vaikka mitä.

Voisi ostaa sellaisen kodin jossa olisi tilaa kaikille niille harrastusvälineille, joita sitten tarvitsisi.
Olisi aikaa, mahdollisuutta ja rahaa tehdä just sitä mitä milloinkin huvittaa. Joillakin on sitä varmaan ilman lottovoittoa. Mulla ei 😅.

Sain eilen varteenotettavan työtarjouksen. Eräs selvästi äveriäs herrasmies lähestyi minua instan kautta ja halusi alkaa sokeri-isukikseni, tarjosi 1500 dollaria viikossa. Ei kuulema tarvitsisi edes mitään nakujuttuja, ihan vaan keskustelua. Pitäiskö tarttua? :unsure:
Tän piti olla kahdenvälistä.

Curryhummus muistuttaa etäisesti klostridiumpaskaa.
Ei mulla muuta.

P.s. miksi toi aika herjaa, että kuvatiedosto on liian suuri?

Liitteet

• IMG_20200922_212940.webp
    IMG_20200922_212940.webp
    96,8 KB · Katsottu: 50
Curryhummus muistuttaa etäisesti klostridiumpaskaa.
Ei mulla muuta.

P.s. miksi toi aika herjaa, että kuvatiedosto on liian suuri?
Viduddaa kun pitää aina muokata kuvia pienemmäksi kun laittaa tänne.
Siksi en voi laittaa esim. peniksestäni kuvaa kun sitä ei saa tarpeeksi pieneksi.

Samat ajatukset kirrasta ja sisätaudeista..😫
Mä tein mt-harkan lasussa. Sain samalla lasten diren suoritettua. Kun ei kummatkaan kinostele niin sitten sain kaksi pahaa yhdellä kertaa.

Lasu oli kyllä kiva paikka. Hienoja ihmisiä siellä töissä hoitamassa kipeitä lapsia.
Olisin voinut jäädä sinne töihin niiden tyyppien takia. Mutta vuorotyö ei napostele. Keikalle pyydettiin mutta teen keikat omissa töissä toistaiseksi.
#kysyksjoku

Teen aikalailla kaiken ajankuluksi ja huvikseni.

Lottovoitto voisi pilata oman onnen. Jäisiköhän kaikenlainen puuhastelu pois, kun ostaisi kaiken aina valmiina. :unsure:
Hyvällä mallilla sulla. Ite ei ehi touhuilla läheskään tarpeeksi omia juttuja, ku on arjen pyörittämiseksi pakko käyä töissä.

Itellä nimenomaan niinpäin, että lottovoitto mahdollistais sen ite puuhastelun.

Pitäs kehitellä joku tuollainen järjetön tuote, riittäisi kun myisi pari/2 vuoden välein.
Noissa tuon hintaisissa kaiuttimissa maksaa kyllä komponentitkin sitten jo jonkin verran.. että ei varmaan varastoon kannata kasata, jos ei oo oikeasti liikaa löysää :D

Menisköhän noita kys. Marteneita Eurooppaan yhdet vuoteen.. vai peräti kahdet :D ettei noilla kyllä liian suuret markkinat oo

Mä tein mt-harkan lasussa. Sain samalla lasten diren suoritettua. Kun ei kummatkaan kinostele niin sitten sain kaksi pahaa yhdellä kertaa.

Lasu oli kyllä kiva paikka. Hienoja ihmisiä siellä töissä hoitamassa kipeitä lapsia.
Olisin voinut jäädä sinne töihin niiden tyyppien takia. Mutta vuorotyö ei napostele. Keikalle pyydettiin mutta teen keikat omissa töissä toistaiseksi.
#kysyksjoku

Mulla oli toisena vaihtoehtona lasu, jos en tuonne nuorisopsykiatriselle olisi päässy. Se on vähä itellä epämukavuusalueella, kun en jostain syystä osaa oikein nuorten kanssa olla. Plus mulla menee kuuppa jumiin syömishäiriöisten kanssa...
Lasten psykiatrisesta tykkäsin ja se on semmosta työtä mitä haluisin joskus tulevaisuudessa tehdä.

Tois se jonniimoista turvallisuuden tunnetta. Tekisin nykyisee kämppää remppaa, vaihtasin auton. Ja ostasin kuorivaatteet, uudet lenkkarit, hiihtokamat. Perussettiä, sellasta mitkä muutenki hankintalistalla. Noi isommat kuluerät joskus tulevaisuudessa. Rempalla ei kiire, eikä mikään välttämättömyys edes. Autoon olen jo varautunut muutaman vuoden ajan, joten eiköhän se kohta ole ajankohtainen ongelma.
Et sinä löydä sopivaa vaikka olisikin budjetti olemassa. Kuorivaatteita hait ja löysit sadeasun. Innolla odotetaan, mitä tuleman pitää, jos auto pitää hankkia. :ROFLMAO: Henk. koht. suos. on kunnollinen polkupyörä.

Hyvällä mallilla sulla. Ite ei ehi touhuilla läheskään tarpeeksi omia juttuja, ku on arjen pyörittämiseksi pakko käyä töissä.

Itellä nimenomaan niinpäin, että lottovoitto mahdollistais sen ite puuhastelun.
Eihän sitä nyt millään kaikkea ehdi mitä haluaisi, sillä päivästä loppuu tunnit. Mutta meinasin sitä, että työ ja koulu on valittu sen mukaan, että ei ahista herätä. Kyllähän nyt koulussa välillä vaaditaan aivan hulluja, mutta silti se on helvatun mielenkiintoista ja palkitsevaa lopulta. Jos vituttas, niin se loppus ja keksisin muuta. Kuten monesti sanonut, niin tässä maassa ei tarvi töitä tehdä jos ei halua. Ihan saa näppärää rahaa ja saa puuhastella aamusta iltaan mitä haluaa, toki sillä ehdolla että se puuhastelu ei saa olla kauhean arvokasta, mutta kuitenkin.

Back
Ylös Bottom