Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohhoh. Onpas reidet. Taitaa olla pikaluistelija?
Tiiä ny olisiko sekään mukavaa.
Niin kai se on miten sen ajattelee pitkälti.Olis se mukavampaa kuin nyt. Voisi tehdä ns. #ajankuluksi ja/tai #huvikseen.
Ojjoij mikä baana. Minä sotkin juuri asfalttia ja ei se tuollaista kyllä voita, kun joutuu vielä kierteleen immisiä, autoja ja liikennevaloja.
Minä olen aika vapaa sieluinen imminen. Teen aikalailla kaiken ajankuluksi ja huvikseni.
Harjottelijoita on taas näkyny leikkurissa. Onko irmalla harjoittelut taas käynnissä?
Tissejä yleensä, mutta jostain luin juttua että tää on joskus ollut bodyaiheinen foorumi.
Ei mitenkään heterolla tavalla vaan puhtaasti homona:
Älkää skipatko jalkapäivää :
Tois se jonniimoista turvallisuuden tunnetta. Tekisin nykyisee kämppää remppaa, vaihtasin auton. Ja ostasin kuorivaatteet, uudet lenkkarit, hiihtokamat. Perussettiä, sellasta mitkä muutenki hankintalistalla. Noi isommat kuluerät joskus tulevaisuudessa. Rempalla ei kiire, eikä mikään välttämättömyys edes. Autoon olen jo varautunut muutaman vuoden ajan, joten eiköhän se kohta ole ajankohtainen ongelma.Tiiä ny olisiko sekään mukavaa.
Ens viikolla alkaa sisätautien harkka.
Voi sinnuu.
Juuri ja juuri sais GTP:n.Joku 400-500k€ :kin rupeis jo piisaamaan. Sais täältä mukavan kämpän ilman velkaa ja harrastusromppeet kuntoon.
Loppuelämäksi astihan noista ei olis, mutta töissä jaksanee kyllä käydä, niin tuntee ittensä kunnon kansalaiseksi.
Tai kohtuullisen äänentoiston. Etupäästä joutuiskin vähän jo tinkimään, jos räpsäyttäis kaiuttimiksi esim. nämät:Juuri ja juuri sais GTP:n.