Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olispa vähemmän läski.

Sanoppa muuta. Kattelin vanhoja valokuvia ja hitto, ku oonki ollu ihan hyvässä kunnossa. Ihan paskaa olla läski.

e. Mulla on myös näköjään aika paljon kuvia vokotista a) kaljalla jossain b) nukkumassa ja c) autossa

Sanoppa muuta. Kattelin vanhoja valokuvia ja hitto, ku oonki ollu ihan hyvässä kunnossa. Ihan paskaa olla läski
Pystyn samaistumaan alkuun, mutta omasta mielestä on ihan kivaa olla tällainen laihaläskikin.

Mikäpä tässä ollessa. Itsellä ei edes varsinaisesti ole epäläskistymistavoitteita. Sitten kun alkaa taas punttaamaankin, voi jättää leuoista melki kaikki lisäpainot suoraan veks 😁

Pystyn samaistumaan alkuun, mutta omasta mielestä on ihan kivaa olla tällainen laihaläskikin.

Mikäpä tässä ollessa. Itsellä ei edes varsinaisesti ole epäläskistymistavoitteita. Sitten kun alkaa taas punttaamaankin, voi jättää leuoista melki kaikki lisäpainot suoraan veks 😁

Mä en yhtään viihdy näin lihavassa olomuodossa, mutta en vaan saa tehtyä asialle mitää. Että ei sen puoleen kyllä tarttis asiasta kauheesti valittaa.

Mä en yhtään viihdy näin lihavassa olomuodossa, mutta en vaan saa tehtyä asialle mitää. Että ei sen puoleen kyllä tarttis asiasta kauheesti valittaa.

Mites juoksu napostelee? Alat mun ja Kaislan kanssa treenaamaan. Mä laskin että ennen Finlandia-maratonia on 24 viikkoa, tässä ehtii kaksi 12 viikon ohjelmaa vetää ennen sitä ja sitte 21 km 😅

Mites juoksu napostelee? Alat mun ja Kaislan kanssa treenaamaan. Mä laskin että ennen Finlandia-maratonia on 24 viikkoa, tässä ehtii kaksi 12 viikon ohjelmaa vetää ennen sitä ja sitte 21 km 😅

No ei se oikein napostele. Tää varmaan olis ainoo laji johon oikeesti tarttisin treenikaverin, että siitä tuliski jotain.

Maanantaina oli kans iltapäivästä hieno keli. Aurinko paistoi. Käytiin tyttären (4v) kanssa heittämässä B1 9 väylää puistorata. Vähän mutaa, mutta tiit oli jo sulanu.
Nyt tytär halus taas heittämään ja aurinkohan tässä paistelee. Kuhan työpäivä loppuu niin toiselle menemme toiselle puistoradalle.
Oikein. Kävin heittelemässä itekin putterilla tuossa vieressä pienen tovin.

Loistava ostos oli Discraftin Challenger. Muovi on jotain tommosta kumin ja muovin sekoitusta ja aika vakaa tuo vaikuttaa olevan, mutta putti tuntuu osuvan ja tota pystyy heittääkin ihan kunnolla, ettei käännä heti yli.

Back
Ylös Bottom