Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä se on? Pitääkö tässä alkaa taas instagram-tiliä perustamaan? Juuri kun poistin sen..Mun instassa löytyy lisää.
Ei ees siellä.Jos ne lihakset on vaan piilossa vararavinnon alla![]()
![]()
Ihaile sinä vaan mun instaaKiitos vinkistä![]()
Nyt täytyy kyllä sanoa, että niin paljon mieleni pahoitin ja on vahvasti ulkopuolinen olo. Tämähän on toki helppo korjata...
Mie kans olin että häh, asiallisia kokkailukommentteja ollu...Eiks sun Laardi pitänyt karpata?
Olispa vähemmän läski.
Kattelin vanhoja valokuvia ja hitto, ku oonki ollu ihan hyvässä kunnossa. Ihan paskaa olla läski.
Pystyn samaistumaan alkuun, mutta omasta mielestä on ihan kivaa olla tällainen laihaläskikin.Sanoppa muuta. Kattelin vanhoja valokuvia ja hitto, ku oonki ollu ihan hyvässä kunnossa. Ihan paskaa olla läski
We want moobs!MiesTissejäni kutittaa.
Pystyn samaistumaan alkuun, mutta omasta mielestä on ihan kivaa olla tällainen laihaläskikin.
Mikäpä tässä ollessa. Itsellä ei edes varsinaisesti ole epäläskistymistavoitteita. Sitten kun alkaa taas punttaamaankin, voi jättää leuoista melki kaikki lisäpainot suoraan veks![]()
We want moobs!
Mä en yhtään viihdy näin lihavassa olomuodossa, mutta en vaan saa tehtyä asialle mitää. Että ei sen puoleen kyllä tarttis asiasta kauheesti valittaa.
Mites juoksu napostelee? Alat mun ja Kaislan kanssa treenaamaan. Mä laskin että ennen Finlandia-maratonia on 24 viikkoa, tässä ehtii kaksi 12 viikon ohjelmaa vetää ennen sitä ja sitte 21 km![]()
Oikein. Kävin heittelemässä itekin putterilla tuossa vieressä pienen tovin.Maanantaina oli kans iltapäivästä hieno keli. Aurinko paistoi. Käytiin tyttären (4v) kanssa heittämässä B1 9 väylää puistorata. Vähän mutaa, mutta tiit oli jo sulanu.
Nyt tytär halus taas heittämään ja aurinkohan tässä paistelee. Kuhan työpäivä loppuu niin toiselle menemme toiselle puistoradalle.