Niin no, no niin...se on deitti-ilmotuksissakin aina vähän siinä ja tässä että lisääkö kuva vastauksien määrää vai vähentääkö.Se on tuolla vippi osastolla niin ei nää ole edes nähnyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin no, no niin...se on deitti-ilmotuksissakin aina vähän siinä ja tässä että lisääkö kuva vastauksien määrää vai vähentääkö.Se on tuolla vippi osastolla niin ei nää ole edes nähnyt.
Tässä tapauksessa oli kyllä edustavampi pää.Niin no, no niin...se on deitti-ilmotuksissakin aina vähän siinä ja tässä että lisääkö kuva vastauksien määrää vai vähentääkö.
Onhan siellä e-kirjojakin.Tämä on kyllä oivallista aikaa kotihiirelle syrjäytyä. Ruuat saa tilattua halutessaan kotiin ja Netflixkin on, niin en mä muut tarvii. Paitsi kirjaston sulkeminen harmittaa, se on ainoa paikka, jossa tarttis käydä.
Oon kuullu että lasikantinen laulukirja vois löytyä.Ei sieltä löydy kirjoja.
Onhan siellä e-kirjojakin.
Me ehdittiin maanantaina muutamat kirjat hakea.
Ihan erilainen mirri mihin olin valmistautunu!
Bookbeatista Harry Potterit englanniksi kuuntelussa, neljäs loppui töihin mennessä! Iltaisin lueskelen. Jos intoutuis neulomaan, kuuntelisin samalla kirjaa. Lenkeillä kuuntelen. Alkuun tuntui tökeröltä ja tyhmältä, mutta toimivaksi olen nyt kokenut. Vaikka kirja on aina kirjaMä en kauheesti e-kirjoja tykkää lukea enkä oikein jaksa äänikirjojakaa kuunnella.
On mulla tuossa pari kirjaa kans lainassa ja sit on tuossa kyllä pari kirjaa omanakin mitkä vois lukea.

Kuvia sahalihaksista, alavatsalihaksista, reisistä, rintalihaksista.
Ei mitään hätää, ei oo EKG.Alko oksettaa jo tuollaisen käppyrän kattominen.
Kiitos vinkistä@Alicia muuten IG:stä suosittelen sellaista kuin jake_od. Siellä silmä lepää, mut se näkemäni mukaan ei...![]()