Olivat kuulemma aulassa harmitelleet, kun lähden pois.Tämä kyllä selittää ainakin osittain sen miksi Kajsnan vastaanotolla asiakkaita riittää niin ettei ehdi A. Ankkaa lukea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olivat kuulemma aulassa harmitelleet, kun lähden pois.Tämä kyllä selittää ainakin osittain sen miksi Kajsnan vastaanotolla asiakkaita riittää niin ettei ehdi A. Ankkaa lukea.
Pitäähän sitä aikuisella miehellä nyt ratti ja polkimet olla!Nyt mieslapsi haluaa jonkun fakin ajotuolin ratin ja polkimet. Sanoin, että muutan sitte pariks vuodeksi pois. Kerkeis tehä vaikka rungon erikoistumiseen.
Nyt mieslapsi haluaa jonkun fakin ajotuolin ratin ja polkimet. Sanoin, että muutan sitte pariks vuodeksi pois. Kerkeis tehä vaikka rungon erikoistumiseen.
Lopettakaa tyhmäily.Pitäähän sitä aikuisella miehellä nyt ratti ja polkimet olla!
Nyt mieslapsi haluaa jonkun fakin ajotuolin ratin ja polkimet. Sanoin, että muutan sitte pariks vuodeksi pois. Kerkeis tehä vaikka rungon erikoistumiseen.
Perjantai-ilta menee etsiessä bemariin osia. Listanpätkä, puskurin osaa ja vanteet pitäisi löytää.
Mullon tallin nurkassa yhdet bemarin melberit.Perjantai-ilta menee etsiessä bemariin osia. Listanpätkä, puskurin osaa ja vanteet pitäisi löytää.
Äläs nyt. Kyllä sunkin kannattais hankkia, ja spintires: mudrunner.Lopettakaa tyhmäily.
Minkäs näköiset? Mulla on etsinnässä rallimmat vanteet. Ellei nyt sitten jotain sopivampaa tuu eteen. Combomotivet tai sen tyyliset.Mullon tallin nurkassa yhdet bemarin melberit.
Ovat tosin aika riettaan näköiset, menossa jossain vaiheessa hiekkapuhallukseen+pulverimaalaukseen.
Ei, siinä on peltivanteet vielä.Kanttarit kolissu?
Ei ole liikaa madallettuja autoja, vain liian korkeita kanttareita?Ei, siinä on peltivanteet vielä.
Mulla ei oo tapana kolistella kanttareita.
Paitsi yhden puskurin oon tuhonnut kanttariin. Hups.
Juuri näin! En ymmärrä miksi ne kanttarit pitää jättää niin korkeiksi!Ei ole liikaa madallettuja autoja, vain liian korkeita kanttareita?
Semmoset 5-puolaset ne on.Minkäs näköiset? Mulla on etsinnässä rallimmat vanteet. Ellei nyt sitten jotain sopivampaa tuu eteen. Combomotivet tai sen tyyliset.