Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Poppamiehen BBQ Sauce Smoky Hickory oli oma valinta viimeksi, voitelin kanafileitä hiukan jo sillä kun laitoin uuniin, mutta etenkin uunin jälkeen laitoin kunnon kerroksen tätä herkkua ja suljin foliolla vetäytymään. Aa että oli hyviä seuraava päivä herkutella töissä.

Tekisit nyt itse, mutta valmiskastikkeita kanalle löytyy tikka masala ja korma.
Nopeasti tekisit chicken red currynkin itse.
Vitsi onkin siinä että teen aina itse kaikki enkä käytä valmiskastikkeita kun niissä on sokeria ja ties mitä muuta.
Joskus sitä ihminen vaan kaipaa hiukan vaihtelua kun itse itselleen tekee aina ruuat mutta voisinkin tsekata tuon red curryn (y)

Poppamiehen BBQ Sauce Smoky Hickory oli oma valinta viimeksi, voitelin kanafileitä hiukan jo sillä kun laitoin uuniin, mutta etenkin uunin jälkeen laitoin kunnon kerroksen tätä herkkua ja suljin foliolla vetäytymään. Aa että oli hyviä seuraava päivä herkutella töissä.
Nuitakin tullut käytettyä ja on ihan hyviä, lähinnä käyttänyt jo kypsän ruuan päällä mausteena.
Nyt mietin jos hauduttaisi kanaa, naudan suikaleita tulee usein hauduteltua 3-4h uunissa ja tulee hyvää mutta mietin just että miksen tee samaa kanalle ja niin että olisi joku erilainen maku.

Pitkästä aikaa kuuntelin suolipoppia ja siellä tuli Juha Vuorisen itsekehu pätkä niin en tiedä olenko jotenkin vajaa mutta se ei ollut mitenkään hauska, kekseliäs eikä siinä ollut mitään sanomaa paitsi että hän kertoi asioita omasta elämästään.
Trumppia se ei haukkunut eikä kehunut vaimoaan tai lapsiaan tällä kertaa, vähän vain itseään.
Jep. Itellä menny kans vähän maku koko äijään, lähinnä ton Trump-pelleilyn takia. On meinaan väsynyttä settiä.

Nuitakin tullut käytettyä ja on ihan hyviä, lähinnä käyttänyt jo kypsän ruuan päällä mausteena.
Nyt mietin jos hauduttaisi kanaa, naudan suikaleita tulee usein hauduteltua 3-4h uunissa ja tulee hyvää mutta mietin just että miksen tee samaa kanalle ja niin että olisi joku erilainen maku.

Itse laitoin tota BBQ soosia viimeksi Makkarasoppaan! Erikoinen yhdistelmä mutta tuli mukavaa makua ja pieni ripaus lempeää tulisuutta, itseltäni peukku!

yritän miettiä intensiivisesti: mikä on se tilanne, kun ketjun kuntit Joutuvat kuuntelemaan ko.radiokanavaa

Minun elämään ei sisälly yhtäkään locaatiota, missä joutuisin ko.saateen vaikutusalueelle

tai sitten vaan harjaantuneet korvani osaavat olla kuulematta jos joskus sattuu kuulumaan

olen kasvanut jo niin isoksi, että kotona on tainnut olla jo pian vuoden raadio suomi päällä, sillon kun ei soi televisio tai musiikki, työmaalla radiorok, onely

yritän miettiä intensiivisesti: mikä on se tilanne, kun ketjun kuntit Joutuvat kuuntelemaan ko.radiokanavaa

Minun elämään ei sisälly yhtäkään locaatiota, missä joutuisin ko.saateen vaikutusalueelle
Onhan se siitä hyvä ohjelma (aamulypsy) ettei ole pelkkää hymistelyä jossa varotaan koko ajan ettei kenenkään varpaille astuta.
Paljon hauskojakin juttuja ja kyllä tulee yleensä töissä sitä kuunneltua aamupäivä kun ei parempaakaan ole keksinyt. Toisaalta siellä kerrotaan kierrättäen samoja juttuja joista suurin osa on Jaajon omana kokemuksena kertomia vaikka on muualta otettuja toisten juttuja.
Jos haluaa jotain älyllistä kehitystä niin sitten kannattaa valita vaikka Yle puhe.

tämäviikko on muutenkin ollut, ainakin meikämannen, salkussa huomattavan punainen: verrattuna muutamaan etelliseen viikkoon

Onneksi en ole pakotettuna kuuntelemaan tuota höpökanavaa.

Yle Puhe ja RadioRock. Ulkomaisista BBC Radio 1, jotta saa vähän enklantia arkeen.

tumblr_mduk255BK81qg7xwvo1_250.gif

Irma lähteny salaa vokotin autolla.

Ehtiiköhän tuossa vauhdissa ja tällissä edes löysät housuun kun lähtee maatakiertävälle radalle?
Vois kyllä olla irmakin, kun suoralla tiellä ajoi lepikkoon.

No varmaan siinä oli jotain mutkaa josta lähti vähän jakamaan.

Back
Ylös Bottom