Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"...pyysi isännöitsijältä, voisiko huoltoyhtiö vaihtaa sukunimen takaisin Karppiseksi..."

44863f7226f400766374ab5b22fc05dd8d36ec801bd6c3e4803f8b488f2e6834.jpg

😄

On taas kyllästynyt kaikkeen itse maustettuun niin kertokaas onko mitään hyviä valmiita kastikkeita johon voisi upottaa vaikka kananpalaa ja laittaa muutamaksi tunniksi uuniin muhimaan? Kerma on tietysti kattilassa yksi vaihtoehto mutta sitä tulee tehtyä liikaakin.

Oishan sitä taas voinut myös nukkua mutta otetaan kuivaharjoitteluna siihen että pitää kello taas valjastaa herätysmoodiin.

Pitkästä aikaa kuuntelin suolipoppia ja siellä tuli Juha Vuorisen itsekehu pätkä niin en tiedä olenko jotenkin vajaa mutta se ei ollut mitenkään hauska, kekseliäs eikä siinä ollut mitään sanomaa paitsi että hän kertoi asioita omasta elämästään.
Trumppia se ei haukkunut eikä kehunut vaimoaan tai lapsiaan tällä kertaa, vähän vain itseään.

On taas kyllästynyt kaikkeen itse maustettuun niin kertokaas onko mitään hyviä valmiita kastikkeita johon voisi upottaa vaikka kananpalaa ja laittaa muutamaksi tunniksi uuniin muhimaan? Kerma on tietysti kattilassa yksi vaihtoehto mutta sitä tulee tehtyä liikaakin.
Tekisit nyt itse, mutta valmiskastikkeita kanalle löytyy tikka masala ja korma.
Nopeasti tekisit chicken red currynkin itse.

Back
Ylös Bottom