Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyllä sinänsä jännä juttu, että tietää ihmisistä edes jonkin verran, mutta itse nimestä ei mitään hajua.

Monesti kyllä juttelu on paljon päivän polttavia aiheita, ei niinkään henkilökohtaiseen elämään liittyvää.

Ihmeellisiä sosiaalisia hippejä.
Joo, etenkin crosfit on sellaista että aiheuttaa sosiaalisuutta myös salin ulkopuolella salilla olosta puhumattakaan.
Viimeksi tänään sain jutella oikeinkin mukavan muikkelin kanssa ja etten sanoisi olin ihan melkein tappituntumallakin :)

Järjestin eläkkeelle työkaverille töihin kampaaja-maskeeraaja laittamaan kampaus ja tekemään meikki.
"Kävitkö sinäkin siinä kampauksessa ja meikissä"? Kysyttiin.
"Ööö, en."
#rumatmeikkaa

On nää vuorotyöt aikamoisia.
Tässä nyt alkuun tälläinen 17 päivän putki ilman vapaapäivää. Katsotaan sitten sen jälkeen mitä olen elämästä mieltä.

Viimeksi tänään sain jutella oikeinkin mukavan muikkelin kanssa ja etten sanoisi olin ihan melkein tappituntumallakin

joo.gif

Pyh, sitten kun eteen lyödään supikoira, mäyrä, lakkahillo, särki pizza niin sitten saa hissi liikahtaa.

Lakkahillo ja särki menisi varmasti.

Purkitettu tomaattisärki erittäin jees, joten kai se pizzan päälläkin menis, kun kerran leivänkin.

Pyh, sitten kun eteen lyödään supikoira, mäyrä, lakkahillo, särki pizza niin sitten saa hissi liikahtaa.

Ällöttävin pitsa ikinä oli joku Lidl:n pakaste meripitsa, missä oli lohta ja rapuja yms. Se lohi sopinut ollenkaan ja pitsaan jäi sellainen merellinen liemi sekoittuneena juustoon lillumaan, hyi helv. Haju ja maku oli aika kauhia.

@Heatseeker tulevaisuudessa:LOL:
You may have read about the Southern California man who was put
under 72-hour psychiatric observation, when it was found he owned
100 guns and allegedly had (by rough estimate) 100,000 rounds of
ammunition stored in his home. The house also featured a secret escape
tunnel.

By Southern California standards someone owning 100,000 rounds
would be called "mentally unstable."

Just imagine if he lived elsewhere:

In Arizona, he'd be called "an avid gun collector."

In Arkansas, he'd be called "a novice gun collector."

In Utah, he'd be called "moderately well prepared," but they'd probably
reserve judgment until they made sure that he had a corresponding
quantity of stored food.

In Kansas, he'd be "A guy down the road you would want to have for a
friend.

In Montana, he'd be called "The neighborhood 'Go-To' guy.?

In Alabama, he'd be called "a likely Gubernatorial candidate."

In Georgia, he'd be called "an eligible bachelor."

In North Carolina, and South Carolina, he would be called "a deer
hunting buddy."

And in Texas he'd be just "Bubba, ... who's a little short on ammo..."

Back
Ylös Bottom