Deleted member 43228
Kai se sellasen 6 h reenillä sulaa! Eli tee penkkiä kans.Viikonloppuna vahingossa söin pienen määrän irtokaramellia, eli n. 650 g.
Kai se on mentävä tänään pumppaamaan hauista siksi aikaa, että saa ne energiat kulutettua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai se sellasen 6 h reenillä sulaa! Eli tee penkkiä kans.Viikonloppuna vahingossa söin pienen määrän irtokaramellia, eli n. 650 g.
Kai se on mentävä tänään pumppaamaan hauista siksi aikaa, että saa ne energiat kulutettua.
Ei kerkiä, tohon aikaan joutuu jo jättään spider-curlit väliin.Kai se sellasen 6 h reenillä sulaa! Eli tee penkkiä kans.
No perhana. Haukka edellä mennään! Tissit sit sinä toisena treenipäivänä.Ei kerkiä, tohon aikaan joutuu jo jättään spider-curlit väliin.
Aivan, sitä minä koitin selittää aiemmin tähän metodiin liittyen, että on ihan eri asia esim. "meen tohon koneelle tekemään töitä" vs. "teen tätä intensiivisesti tietyn ajan."Yllättävän lyhyt on tuo aika, kauanko pystyy pitään keskittymisen täysin jossain käsittelyä vaativassa asiassa.
Pitää koittaa joskus, että mitä jos pitää vaikka 2 h tauon siinä pitkällä tauolla. Sillä pidinkö 20 vai 30 min tauon ei itsellä ollut merkitystä.
Pitää koittaa tuota, että otan seuraavalla kerralla tuon tauon pidempänä. Nyt olen pitänyt 4 tomaatin jälkeen 20 min tauon ja toisella kertaa koitin 30 min. Ei ollut eroa, siihen, että seuraavassa sessiossa alkaa jo keskittymiskyky rakoilla.Minä olen huomannut, että tarvitsen 3-4:n tomaatin jälkeen pidemmän tauon, esim. keskimäärin peruslenkin koirien kanssa, n. 45 min. Lyhyempi ei oikein riitä, en koe lyhyemmästä mitään hyötyä.
Ajjumalauta. Koko komppanialle tuollaiset, niin tietävät, että tosissaan ollaan.Pitäisi tehdä Lekaan tilausta.
Pitäiskö samalla @Joxuz ottaa pari tiimisuikkaa?
![]()
BW suikka, harmaanvihreä, ylijäämä - Varusteleka.com
Länsisaksalainen suikka. Jostain kumman syystä halvempi kuin itäsaksalainen, mutta tietenkin hieman parempi. Käytettyä kamaa, välillä aika paljonkin. Hanki omaswww.varusteleka.fi
Olis komiaa.Ajjumalauta. Koko komppanialle tuollaiset, niin tietävät, että tosissaan ollaan.
Otat ne yhdet, mistä puuttu suojalevyt.Olis komiaa.
Pitää vähän katella mitä kaikkea tarpeellista löytyy. Boxereita tuolta ei viitti tilata, liian vähän tilaa qllille.
Pitää vähän katella mitä kaikkea tarpeellista löytyy. Boxereita tuolta ei viitti tilata, liian vähän tilaa qllille.

Kaksi aftaa suussa. Jei.
No ei kyllä.Näin saattaa käydä ihan huomaamatta.
Montakohan yksikköä keskiolutta noihin pystyy lipastamaan.Taidan käydä hakemassa Mil-Tec eräliivit. Olen jo siinä iässä, että voin käyttää noita jatkuvasti.
Olisko ollut toissa kesänä jonain lämpimänä sunnuntaiaamuna klo 9 prisman parkkihallissa kun mentiin kauppaan heti kun aukeaa niin jostain syystä kiinnitin huomiota että siellä oli useampi +50 ukkeli pönöttämässä t-paidassa ja eräliivissä, voisin kuvitella että rouvat oli mennyt kauppaan ja nämä odotteli heitä siellä. Ei millään pahalla mutta tästä "muodista" tuli jotenkin myötähäpeä olo tai ainakin nauroin sisäisesti että tiedostaakohan nuo miltä näyttävät.Taidan käydä hakemassa Mil-Tec eräliivit. Olen jo siinä iässä, että voin käyttää noita jatkuvasti.
Kaksi aftaa suussa. Jei.