Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä tein jo neljä tomaattia tänään ja siihen yhden vielä ekstraa.

Yllättävän toimiva systeemi. Tosin, vkl matikkasessioissa huomasin, että 5-6 tomaatin kohdalla alkaa keskittyminen jo heikentyä vaikka onkin ollut pidempi tauko välissä.

Minä tein jo neljä tomaattia tänään ja siihen yhden vielä ekstraa.

Yllättävän toimiva systeemi. Tosin, vkl matikkasessioissa huomasin, että 5-6 tomaatin kohdalla alkaa keskittyminen jo heikentyä vaikka onkin ollut pidempi tauko välissä.

Kyllä. Kun keskittyy oikein kunnolla, niin parin tunnin jälkeen en mäkään pysty enää jatkamaan.

Onpas kiva lukea tomaateista. :giggle:

Silloin kun tein tässä toisella kädellä yo-tutkintoa, saatoin raportoida miehelle että ”tein 8 tomaattia, oon ihan puhki.”
Ehkä hän joskus kuunteli, kun selitin asian - muuten on nimittäin ollut varmaan hassua kuunneltavaa. :unsure:🙃

Vaan se on kiva notta ääs-marketeissa on nykyään noita appelssiinien puristelijakoneita, että saa vaivattomasti tuoretta tuoremehua.
Siinäpä hedelmät kokonaisuudessaan mitä itse tulee kulutettua.

Iltavuoroa taas puskee (oikeaoppisesti huutelen somessa jotta murtovarkaat tietää). On tä elo ihmisen välillä sellaista että olis kiva ajella vegasissa avoautolla ja heitellä dollareita köyhille.

Siinä teille seiskaa.
1578925857404.webp

Pikkuriikkisen huimaa. Jos lähtisi penkkaamaan, eiköhän se sillä parane.

Viikonloppuna vahingossa söin pienen määrän irtokaramellia, eli n. 650 g.

Kai se on mentävä tänään pumppaamaan hauista siksi aikaa, että saa ne energiat kulutettua.

Seiska on vähän sama kuin persut. Kukaan ei osta, tilaa tai lue, mutta levikki on valtava.

Onpas kiva lukea tomaateista. :giggle:

Silloin kun tein tässä toisella kädellä yo-tutkintoa, saatoin raportoida miehelle että ”tein 8 tomaattia, oon ihan puhki.”
Yllättävän lyhyt on tuo aika, kauanko pystyy pitään keskittymisen täysin jossain käsittelyä vaativassa asiassa.

Pitää koittaa joskus, että mitä jos pitää vaikka 2 h tauon siinä pitkällä tauolla. Sillä pidinkö 20 vai 30 min tauon ei itsellä ollut merkitystä.

Back
Ylös Bottom