Onpas muuten aika vitun hauska ajatusJuu, samaa mieltä.
Hieman huvittuneena vain mietin miten tilanne menisi toisinpäin. Mies tulisi tänne kirjoittamaan kun ei saanut renkaita autoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpas muuten aika vitun hauska ajatusJuu, samaa mieltä.
Hieman huvittuneena vain mietin miten tilanne menisi toisinpäin. Mies tulisi tänne kirjoittamaan kun ei saanut renkaita autoon.
Kyllä minäkin ne saan.Juu, samaa mieltä.
Jätä se.Kyllä minäkin ne saan.
Tässä nyt vaan kärjistyi mun tämän hetkisen elämäntilanteeni aiheuttama väsymys.
Kun en iltavuoron jälkeen klo 22 jaksanut enää kantaa renkaita tai seuraavan aamuna 7.30 aikaan niin vaihtopalvelua ei ole mulle tarjolla miesoletetun puolesta. Ja siitä vielä mulle naljaillaan.
Vielä äsken se oli "nyt jäitä hattuun"Jätä se.
Kyllä minäkin ne saan.
Tässä nyt vaan kärjistyi mun tämän hetkisen elämäntilanteeni aiheuttama väsymys.
Kun en iltavuoron jälkeen klo 22 jaksanut enää kantaa renkaita tai seuraavan aamuna 7.30 aikaan niin vaihtopalvelua ei ole mulle tarjolla miesoletetun puolesta. Ja siitä vielä mulle naljaillaan.
Vielä äsken se oli "nyt jäitä hattuun"![]()
Pösö kiitää jo kohti etelää, tunkki ja työkalut takakontissa.Vielä äsken se oli "nyt jäitä hattuun"![]()
Veit sanat suusta.Pösö kiitää jo kohti etelää, tunkki ja työkalut takakontissa.
Jossain vaiheessa on syytä olla realistiVielä äsken se oli "nyt jäitä hattuun"![]()
No nyt kyllä saa hoitaa ihan itse kuminsa.Pösö kiitää jo kohti etelää, tunkki ja työkalut takakontissa.
Nimenomaan. Ikuinen talvi ☃Toivottavasti ilmastonmuutos hoitaa asian.
Nimenomaan. Ikuinen talvi ☃
Järvessä.Lauantaina voisi käydä uimassa.
Hyvä syy taas miksen jo kosi sua.Järvessä.
Hyvä syy taas miksen jo kosi sua.
Vai että vanteella ajellaan...No nyt kyllä saa hoitaa ihan itse kuminsa.