Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, samaa mieltä.
Hieman huvittuneena vain mietin miten tilanne menisi toisinpäin. Mies tulisi tänne kirjoittamaan kun ei saanut renkaita autoon.
Kyllä minäkin ne saan.
Tässä nyt vaan kärjistyi mun tämän hetkisen elämäntilanteeni aiheuttama väsymys.
Kun en iltavuoron jälkeen klo 22 jaksanut enää kantaa renkaita tai seuraavan aamuna 7.30 aikaan niin vaihtopalvelua ei ole mulle tarjolla miesoletetun puolesta. Ja siitä vielä mulle naljaillaan.

Kyllä minäkin ne saan.
Tässä nyt vaan kärjistyi mun tämän hetkisen elämäntilanteeni aiheuttama väsymys.
Kun en iltavuoron jälkeen klo 22 jaksanut enää kantaa renkaita tai seuraavan aamuna 7.30 aikaan niin vaihtopalvelua ei ole mulle tarjolla miesoletetun puolesta. Ja siitä vielä mulle naljaillaan.
Jätä se.

Kyllä minäkin ne saan.

Renkaat hotelliin ja pojat vaihtaa silloin kun haluat.

Varasin tänään ajan renkaan vaihtoon, joten se tarina oli siinä renkaiden osalta.
Joka vuosi näköjään sama show niiden kanssa, kun inhoan sitä vaihtoa niin paljon. 😢

Back
Ylös Bottom