Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se onkin sitten eriasia, onnea kalliiseen harrastukseen!
Mä ostin auton 17 vuotiaana ja laitoin sen vimpan päälle kuntoon, pohjat ja helmat hiekkapuhallettiin eikä sen operaation jälkeen paljoa uutta hävennyt sieltä. Kunnon automaalarilla värit pintaan jne.
Ajelin sitten vuoden verran ja sähkötolppaan tuusanpaskaksi koko laitos, sen jälkeen en ole harrasteautoihin koskenut.
Jos hankkii harrasteauton jolla sähkötolpan voi ajaa poikki ilman suurempia vaurioita, niin silloinhan tuo ei ole ongelma.

Oli mulla jotain muutakin mutta se jo unohtui.

Asiasta ikuisuusprojekteihin.

Itse aloitin joskus systemaattisen loppuun saattamisen. Joko aloin niitä suorittaa ja jos en, niin molokin kitaa.

Yksi rojekti on joka ei ole edennyt. Tarvis valkosta kiiltävää pahvia palan, ei edes ison, mutta kun ei ole sattunut kohdalle.

En mistään mitään tiedä, mutta mitä jos vaan lakkaa pesemästä muulla kuin vedellä. Antaa rasvottua tai miten nyt tapahtuukaan ja katsoo millainen on kuukauden päästä.

Oma iho parani, kun lopetin saippualla lutraamisen.

Edit, ellei tässä nyt siis ole joku ihosyöpä kyseessä.

En mistään mitään tiedä, mutta mitä jos vaan lakkaa pesemästä muulla kuin vedellä. Antaa rasvottua tai miten nyt tapahtuukaan ja katsoo millainen on kuukauden päästä.

Oma iho parani, kun lopetin saippualla lutraamisen.

Edit, ellei tässä nyt siis ole joku ihosyöpä kyseessä.
Mä pesen päätä tosi harvoin pesuaineella, naamaa en koskaan.

Back
Ylös Bottom