Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipas taas kamala päivystyspäivä. Hoitajatkin sano, että eivät ymmärrä miten mulle sattuu aina aivan kamalat päivät. Eilen mietin, että heinäkuussa on viimeksi ollut ns. rento päivystys minulla.

Olipas hauska tarina. Aloin katsella tarkemmin mitä oon aikoinaan Nordnetissä touhunnut. En edes muista että oon kaikkia noitakin yhtiöitä omistanut ja aivan sekoo päiväkauppaa häärännyt.

Onneksi nykyään ehkä vähän järkeä.

Olipas hauska tarina. Aloin katsella tarkemmin mitä oon aikoinaan Nordnetissä touhunnut. En edes muista että oon kaikkia noitakin yhtiöitä omistanut ja aivan sekoo päiväkauppaa häärännyt.

Saisikin ensimmäisen puolen vuoden puuhastelut pyyhittyä Nordnetistä kun luuli olevansa suurikin sijoittaja.

Ja kun olisi aloittanut viitisentoista vuotta aikaisemmin.

(yhdeksi) Lääkkeeksi muutto maahan jossa vuoden aikana paistaa enemmän aurinko ja lämpötila sopivasti plussan puolella.

Saisikin ensimmäisen puolen vuoden puuhastelut pyyhittyä Nordnetistä kun luuli olevansa suurikin sijoittaja.

Ja kun olisi aloittanut viitisentoista vuotta aikaisemmin.
Onneksi aika nappikauppaa ollut aikoinaan itsellä, mutta on siellä silti voittojakin tullut. Tosin isot tappiot syöneet sitten muita voittoja.

Oon saattanut ostaa jotain pörssiyhtiöö X ja myynyt, kun ei olekaan noussut kuukauden aikana. :LOL: Ehkä ihan jees, että alkoi hieman perehtyä hommaan eikä vedellyt suurella siveltimellä montaa vuotta. Pääsi halvemmalla näin. Mutta se on totta, että aiemminkin olisi voinut aloittaa. Jopa itsekin.

Vähän kun käy rikkaan erakon korkoa korolle -laskurilla leikkiin, niin äkkiä huomaa, että aiemminkin olisi voinut aloittaa.

Olipas taas kamala päivystyspäivä. Hoitajatkin sano, että eivät ymmärrä miten mulle sattuu aina aivan kamalat päivät. Eilen mietin, että heinäkuussa on viimeksi ollut ns. rento päivystys minulla.

Entä jos sinä itse olet Kamala Päivystyspäivä :eek:

Auttaisiko feng shuin parantaminen?

Entä jos sinä itse olet Kamala Päivystyspäivä :eek:

Auttaisiko feng shuin parantaminen?
Ovet, ikkunat ja puhelimet kiinni nii johan feng shuit paranee!
Kajsna the Katastrofimagneetti
Sisätautipäivystäjäkin alkoi olla huolissaa mun asiakkaiden tasosta, ku soittelin kolmannesta, joka piti saada täältä korvesta mahdnop ihmisten ilmoille.

Kajsna - you are the Chosen One. It is your Destiny.

58e2db4c80f4e27aa5163ef6a91f4dc6.webp

Ai vittu että ärsyttää, tippui Iphone 11 pro maahan ja äänenvoimakkuus näppäin jäi pohjaan ja täten ei toimi.
Onneks vähän lohduttaa uus tatuointi, mutta silti.

Onneksi nykyään ehkä vähän järkeä.

Sama, justiinsa tänään selasin historiaa nordnetistä alkuun saakka hoivatilojen uutisesta innostuneena. Pelkästään sillä, että olisi vaan antanut olla ostot salkussa, eikä olisi tehnyt yhtään mitään olisi +15k enemmän valuuttaa. Niin paljon on osinkoja ja kurssinousua jäänyt saamatta tälläkin nappikaupalla kun on ensimmäiset vuodet härvännyt menemään😅

Sama, justiinsa tänään selasin historiaa nordnetistä alkuun saakka hoivatilojen uutisesta innostuneena. Pelkästään sillä, että olisi vaan antanut olla ostot salkussa, eikä olisi tehnyt yhtään mitään olisi +15k enemmän valuuttaa. Niin paljon on osinkoja ja kurssinousua jäänyt saamatta tälläkin nappikaupalla kun on ensimmäiset vuodet härvännyt menemään😅
Aikansa se otti, että itsekin tuli järkiin ja alkoi painaa enemmän rahastoihin ja etf:iin. Yksittäisiä suoria ostoja toki hieman edellee , mutta pidän ne enkä myy kuukauden päästä, jos kurssi 5 % miinuksella. :ROFLMAO:

Onni onnettomuudessa on se, että joskus tuli järkeä hommaan vaikka tonneja se on sulanut asian opetteluun täälläkin.

Back
Ylös Bottom