Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipas hauska tarina. Aloin katsella tarkemmin mitä oon aikoinaan Nordnetissä touhunnut. En edes muista että oon kaikkia noitakin yhtiöitä omistanut ja aivan sekoo päiväkauppaa häärännyt.
Onneksi aika nappikauppaa ollut aikoinaan itsellä, mutta on siellä silti voittojakin tullut. Tosin isot tappiot syöneet sitten muita voittoja.Saisikin ensimmäisen puolen vuoden puuhastelut pyyhittyä Nordnetistä kun luuli olevansa suurikin sijoittaja.
Ja kun olisi aloittanut viitisentoista vuotta aikaisemmin.
www.rikaserakko.com
Olipas taas kamala päivystyspäivä. Hoitajatkin sano, että eivät ymmärrä miten mulle sattuu aina aivan kamalat päivät. Eilen mietin, että heinäkuussa on viimeksi ollut ns. rento päivystys minulla.

Entä jos sinä itse olet Kamala Päivystyspäivä![]()
Ovet, ikkunat ja puhelimet kiinni nii johan feng shuit paranee!Entä jos sinä itse olet Kamala Päivystyspäivä
Auttaisiko feng shuin parantaminen?
Sisätautipäivystäjäkin alkoi olla huolissaa mun asiakkaiden tasosta, ku soittelin kolmannesta, joka piti saada täältä korvesta mahdnop ihmisten ilmoille.Kajsna the Katastrofimagneetti
Aivan liikaa ideoita, ja aivan liian vähän omaisuutta.Saatanan ilmatyynyalukseen ei välttämättä yksi ikuisuus riitä.
Oletko käynyt lääkärissä hakemassa diagnoosin? Helpottaa oireita kun tietää miten hoitaa.Tuntuisi tuo Betnovat Scalp auttavan.
Eipä noistanitsoraleista, saatikka ihmeshappoista, ole ollut mitään apua vuosien saatossa.
Olipas hauska tarina. Aloin katsella tarkemmin mitä oon aikoinaan Nordnetissä touhunnut. En edes muista että oon kaikkia noitakin yhtiöitä omistanut ja aivan sekoo päiväkauppaa häärännyt.
Onneksi nykyään ehkä vähän järkeä.
Aikansa se otti, että itsekin tuli järkiin ja alkoi painaa enemmän rahastoihin ja etf:iin. Yksittäisiä suoria ostoja toki hieman edellee , mutta pidän ne enkä myy kuukauden päästä, jos kurssi 5 % miinuksella.Sama, justiinsa tänään selasin historiaa nordnetistä alkuun saakka hoivatilojen uutisesta innostuneena. Pelkästään sillä, että olisi vaan antanut olla ostot salkussa, eikä olisi tehnyt yhtään mitään olisi +15k enemmän valuuttaa. Niin paljon on osinkoja ja kurssinousua jäänyt saamatta tälläkin nappikaupalla kun on ensimmäiset vuodet härvännyt menemään![]()