Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä olet vaan niin haluttava noinniiku muuuten vaan.Itse oon ootellut koska saan lätkän Suomi-Tanska perusteella veikatusta ekasta maalista ne vipit. Useamman vuoden jo ootellut niitä ja en oo periaatteesta enään uusinut.
Mutta tärkeämpään asiaan: oli hauska reissu isolle kirkolle. On se jännä huomata, että kun sanoo olevansa varattu, niin naisimmeiset imeytyy kiinnii. Miksi rehellisyys on jokin mystinen meriitti? Kysyn vain.

Mihin ruumiinosaan? Saitko toivoa?On se jännä huomata, että kun sanoo olevansa varattu, niin naisimmeiset imeytyy kiinnii.
Enemmän kuin minulla, oma tulos varmaan -10 kg (miinus)Vuodessa penkkimax parannusta....2,5kg![]()
Haluaisitteko keskustella toisenlaisesta kuntoilutavasta? Siinä ei painotetan penkkimaksimia niin huono kehitys ei harmita? Toisaalta hyvä maastavetokyky on plussaa.Enemmän kuin minulla, oma tulos varmaan -10 kg (miinus)
Pitäisikö alkaa voimailemaan vielä näin nuorena? Ehkä kroppa kiittäisi vanhana? Kun vain jaksaisi, vaan ei jaksa.

Haluaisitteko keskustella toisenlaisesta kuntoilutavasta? Siinä ei painotetan penkkimaksimia niin huono kehitys ei harmita? Toisaalta hyvä maastavetokyky on plussaa.
Tottakai voi harrastaa myös yksinkin kotona mutta kerrostalossa saattaa tulla haasteita naapurien kanssa.Penkkiurheilusta? Mielelläni harmittaa vaan kun ei näe liigan pelejä ilman että ostaa erillistä palvelua, ei riitä ruutu+ vaan pitää olla ruutu+ pro.
Mutta onneksi on kiekkoradio.
E: Mutta kysytään nyt kuitenkin, voiko tuota sinun juttua harrastaa kotona #yksin
Mä en taida enää tässä elämässä maximia kokeilla.Vuodessa penkkimax parannusta....2,5kg![]()
Haluaisitteko keskustella toisenlaisesta kuntoilutavasta?
Eipäs aleta teitittelee.Siitä mihin ei teilläkään motivaatio tahdo riittää?
Kyllä siinä toivoa saisi ja kovasti, jos osien liimailusta puhutaan.Mihin ruumiinosaan? Saitko toivoa?