Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kolme päivää putkeen mennyt kaalikeitolla, olisikohan sitä niin syvällä että pystyisi big macin vetäisemään.
Kyllä nyt välillä voi burgerinkin popsia. Vaikka jälleen tänään kotona vaan olisi saanut paljon parempaa, mutta kun ei aina jaksa väsätä.

Nyt on menny nii läskeilyks tämä vloppu, että oikein ahdistaa. Ei tuu mistää mitää.
Alan myös pikkuhiljaa hajota oman rauhan puuttumiseen. Toisaalta, ei oikein ole järkeä noin 3kk ajaks alkaa ettiä kämppää.

Mä alan duunaamaan jotain huonekalukauppaa fb- kirppareilla, on mukavaa kun tulee kokoajan viestiä mitä näteimmiltä naisilta ja viesti alkaa usein että kelpaisko :ROFLMAO:

Joo läskeilyks meni. Itse asiassa viimeset pari viikkoa, omar munkit maistunu. Jäätelön ja poogenin lisäksi. Spagettia ja jauhelikastiketta tein tänään. Kaikki menny jo. Mikään ruoka-aine ei tunnu olevan turvassa täällä. Huomenna pitäis koittaa tuleeko leukailussa jotain lisäpainoa ylös. Toivottavasti edes ylipaino tulee ylös.
Mutta tämä lienee tällaiselle pohjoisen nisäkkäälle luontainen asia, että ilman kylmetessä ja päivän lyhetessä aletaan keräämään rasvaa. Se parhaiten nauraa, joka keväällä hengissä nauraa!

IMG_20191013_203008.webp
Hänelle tuli hätä, kun ulkoistin itseni saunan jälkeen.

Onko parempi huomenna aamusta katsoa paino ja masentua, vai kattella loppuviikosta? Taas menny viikonlopussa kuukauden diettaaminen hukkaan.

Mä otin iltapalaksi ison kasan jätskiä, ei ollut nälkä kun söin hetki sitten kasan suklaa donitseja, niitä pieniä.
Vaaka lensi parvekkeelta jo aikaa sitten.

Back
Ylös Bottom