Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Anyways, laitoin VIP:t maksuun just nyt pitkästä aikaa. Kuittaa Mike hyväksytyks.

Itse oon ootellut koska saan lätkän Suomi-Tanska perusteella veikatusta ekasta maalista ne vipit. Useamman vuoden jo ootellut niitä ja en oo periaatteesta enään uusinut.

Mutta tärkeämpään asiaan: oli hauska reissu isolle kirkolle. On se jännä huomata, että kun sanoo olevansa varattu, niin naisimmeiset imeytyy kiinnii. Miksi rehellisyys on jokin mystinen meriitti? Kysyn vain.

Japanin GP:n perinteinen aamun pala.

Croissantteja
Köyhiä ritateita
Kreikkalaista jugurttia, hunajaa, marjoja
Tuoremehua
#lihavaolo

Itse oon ootellut koska saan lätkän Suomi-Tanska perusteella veikatusta ekasta maalista ne vipit. Useamman vuoden jo ootellut niitä ja en oo periaatteesta enään uusinut.

Mutta tärkeämpään asiaan: oli hauska reissu isolle kirkolle. On se jännä huomata, että kun sanoo olevansa varattu, niin naisimmeiset imeytyy kiinnii. Miksi rehellisyys on jokin mystinen meriitti? Kysyn vain.
Sä olet vaan niin haluttava noinniiku muuuten vaan.
On se helppoa olla ruma tavis kun kukaan ei tule edes lähelle :)

Kurkku pipi, yskä. Ei ole saanu kunnolla nukuttua. Miten ihmeessä sitä jaksaa mennä huomenna töihin. Voih.
Viime viikolla kerkes jo vähän saleilemaan ja lenkkeilemään ja nyt täytyy taas pitää taukoa. En tykkää yhtään.

Ei voi kuin ihmetellä kuinka eräät antisankarit pystyy olemaan peseytymättä pitkiä aikoja. Nyt perjantaiaamusta sunnuntaiaamuun ilman suihkua niin olotila oli äärimmäisen epämukava.

Pakko saada itsensä takaisin ruotuun, että pääsee salillakin suihkuun.

Enemmän kuin minulla, oma tulos varmaan -10 kg (miinus)

Pitäisikö alkaa voimailemaan vielä näin nuorena? Ehkä kroppa kiittäisi vanhana? Kun vain jaksaisi, vaan ei jaksa.
Haluaisitteko keskustella toisenlaisesta kuntoilutavasta? Siinä ei painotetan penkkimaksimia niin huono kehitys ei harmita? Toisaalta hyvä maastavetokyky on plussaa.
E: Tän piti mennä herr doctorille mutta toki myös teidän kanssa keskustelen mielelläni asiasta :)

Haluaisitteko keskustella toisenlaisesta kuntoilutavasta? Siinä ei painotetan penkkimaksimia niin huono kehitys ei harmita? Toisaalta hyvä maastavetokyky on plussaa.

Penkkiurheilusta? Mielelläni harmittaa vaan kun ei näe liigan pelejä ilman että ostaa erillistä palvelua, ei riitä ruutu+ vaan pitää olla ruutu+ pro.

Mutta onneksi on kiekkoradio.

E: Mutta kysytään nyt kuitenkin, voiko tuota sinun juttua harrastaa kotona #yksin

Penkkiurheilusta? Mielelläni harmittaa vaan kun ei näe liigan pelejä ilman että ostaa erillistä palvelua, ei riitä ruutu+ vaan pitää olla ruutu+ pro.

Mutta onneksi on kiekkoradio.

E: Mutta kysytään nyt kuitenkin, voiko tuota sinun juttua harrastaa kotona #yksin
Tottakai voi harrastaa myös yksinkin kotona mutta kerrostalossa saattaa tulla haasteita naapurien kanssa.
Etenkin alakerran naapurien kanssa tempauksesta ja sen tekniikasta maksimipainoilla alaslaskuvaiheessa saatetaan esittää eriäviä mielipiteitä.
E: Mutta jokuhan ihmetteli pakkiksella kun naapurit olivat ärtyneet hänen viritettyyään kotisalin omalle parvekkeelle...

Back
Ylös Bottom