Destry
VIP
Ihan parasta mitä sipsihyllystä löytyy. Harmi, että en voi hamstrata noita sen enempää varastoon, koska syön ne heti. Ei säily ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nakspam. Muutamat dissekaatiot hyvällä tuurilla.menisiko ketjun spedet tuollaiseen käsittelyyn, Minä en missään nimessä
Kiropraktikko naksauttelee potilaan selkää
Kauankohan menee ennen kuin on eka neliraajahalvaantunut...menisiko ketjun spedet tuollaiseen käsittelyyn, Minä en missään nimessä
Uutisoivat, että vain neljäsosa yli 30-vuotiaista suomalaisista on normaalipainoisia. Tämän tiedon innoittamana kävin leikkimässä painoindeksilaskurilla. Olen nykyiseen olotilaani varsin tyytyväinen, mutta laskurin mukaan minun pitäisi laihduttaa 8 - 24 kg ollakseni normaalipainoinen. Eli 167 cm pitkänä normaalipainoni olisi haarukassa 53 - 69 kg.
Olisihan se varmasti hienoa tallustaa menemään kevyellä askeleella 53-kiloisena nykyisen 77 kg sijaan. Ja varoa, ettei tuuli vie mennessään.
Sen verran painoin kahdeksasluokkalaisena kestävyysurheilijana, huh!Mulla indeksi n. 29,8. En oo näköjään enää merkittävästi ylipainoinen. Tylsästi vain lievästi.Uutisoivat, että vain neljäsosa yli 30-vuotiaista suomalaisista on normaalipainoisia. Tämän tiedon innoittamana kävin leikkimässä painoindeksilaskurilla. Olen nykyiseen olotilaani varsin tyytyväinen, mutta laskurin mukaan minun pitäisi laihduttaa 8 - 24 kg ollakseni normaalipainoinen. Eli 167 cm pitkänä normaalipainoni olisi haarukassa 53 - 69 kg.
Olisihan se varmasti hienoa tallustaa menemään kevyellä askeleella 53-kiloisena nykyisen 77 kg sijaan. Ja varoa, ettei tuuli vie mennessään.
Mää voisin 192cm pitkänä painaa 69kg ja olisin vielä juuri ja juuri normaalipainoinen heheLuin tuon jutun myös juuri. Ei vaan suurimmalla osalla todellakaan ole mitään tekemistä lihaksikkuuden kanssa siinä, että BMI huitelee taivaissa.Hyvin tässä on tietysti varaa huudella, kun itsekin pitäisi karsia melkein 10 kiloa pudotakseen normaalipainoisten taulukkolukuihin, mutta working on it. Saati että saisin tosiaan vetää itseni 55 kiloiseksi, ja olisin vielä normaalipainoinen
Sen verran painoin kahdeksasluokkalaisena kestävyysurheilijana, huh!
Ja ollaan me keksitty se päästötön ydinvoimakin....Ydinvoima hyvä + väestönsiirto paha = ilmastonmuutos saatu pysyvälle ratkaisu-uralle.
Kimmo Suur-Uskin 30. marraskuuta 2015 ensirekisteröity E 300 BlueTec ylitti maagisena pidetyn miljoonan kilometrin rajan 13. syyskuuta 2019.
![]()
Oon painanut junnuna n. 186 senttisenä osapuilleen 75kg. Silloinkin oli jo aika hoikassa kunnossa. Aika äkkiä heilahti kyllä johonkin 90 kiloon ja siitä eteenpäin, kun aloitti reenaamaan.Mää voisin 192cm pitkänä painaa 69kg ja olisin vielä juuri ja juuri normaalipainoinen hehe
Mää voisin 192cm pitkänä painaa 69kg ja olisin vielä juuri ja juuri normaalipainoinen hehe

On siinä parit kulmahousut kulunu persauksesta puhki, 250tkm vuoteen on ihan hulppea määrä. Joillain rekkavetureilla on toki lasketeltu enemmänkin mutta se on vähän eri juttu.Vantaalaismiehen "Eemeli" niellyt jo miljoona kilometriä: "Mercedes on ainoa auto, muut ovat vain kulkuneuvoja" - MTVuutiset.fi
Mahtaako haista penkki perseeltä vai perse penkiltä?
menisiko ketjun spedet tuollaiseen käsittelyyn, Minä en missään nimessä
Eikös tänään tullut myös uusi Aku Ankka? Vai vieläkö se ilmestyy keskiviikkoisin?Molempien kierukoiden korjaus + eturistiside 66min.
Ei tarvitse edes katsoa videota, vastaus on jokatapauksessa ei.
Eikös tänään tullut myös uusi Aku Ankka? Vai vieläkö se ilmestyy keskiviikkoisin?
Sanoisit niille, että sun sosiaalinen elämä on täällä somessa ja kohta pitääkin mennä AA-kerhon kokoukseen, ei jouda kahville.Unohtunu ihan AA, kun pitäny esittää sosiaalista ja istua kahvilassa ym.
Sanoisit niille, että sun sosiaalinen elämä on täällä somessa ja kohta pitääkin mennä AA-kerhon kokoukseen, ei jouda kahville.