Oivoi.Yhteyksiä vaan soveliaisiin paikkoihin kokeilua varten. Siihenhän se erikoistumisvalinta on menossa, hankitaan aikansa työkokemusta, että saadaan virallinen erikoistumispaikka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oivoi.Yhteyksiä vaan soveliaisiin paikkoihin kokeilua varten. Siihenhän se erikoistumisvalinta on menossa, hankitaan aikansa työkokemusta, että saadaan virallinen erikoistumispaikka.
Annat jonku sisätautilääkärin yhteystiedot ja jallitat mut jumiin sydänosastolle!Annanko yhteystietoja?![]()
Annat jonku sisätautilääkärin yhteystiedot ja jallitat mut jumiin sydänosastolle!
Ei sitä tiedä.Niin julma ei voi ihmiselle olla.
En tarkkaan muista mutta paino oli jossain 75kg tienoilla.Mitkä oli mitat kun menit armeijaan? Täällä jotain 184/62
Edit. ja oli kevyt juosta ja punnertaa. Tosin sitten kun köytettiin telamiina tetsareihin, niin alkoi meno kummasti hyytyä![]()
25 kilon SKV selkään ja "kuntokuutio" (venttiseiska) rinnalle.En tarkkaan muista mutta paino oli jossain 75kg tienoilla.
Siinähän olisi hyvä konsti kuntoilla kun pitäisi näin reservissäkin jatkuvasti 12kg taisteluvyötä päällä.
Työpaikalla joku saattais tietysti ihmetellä.
En oikein ymmärrä, miten tuo AA voi olla niin kusetusta heti nimestä lähtien.
Anonyymit Alkoholistit ja mitä ne sanoo ekana?! Hei, olen <omanimi>...
Ärsyttävää.
Eihän siinä tartte oikeeta nimeä kertoa.
Annat jonku sisätautilääkärin yhteystiedot ja jallitat mut jumiin sydänosastolle!

Sen aika tulee vielä.Selvästikään ei ollut kirurginen kierto, missä kierretään potilaat...kaukaa.
Olen ahdistunut erikoistumishauista.
Enkä edelleenkää tiiä, mitä teen![]()
asiat kyllä huonosti. Mamba.
Olet mukavan oloinen, suosittelen sisätauteja. Siellä on kivat tyypit.
Nohnoh. Kiersin yksin jouluna muutaman kerran. Helpompaa, ku yli 20 paikkasen tk-osaston kiertäminen, koska fiksummat tekee keskussairaalassa päätökset.#tirsk
e: veikkaan että ekan kierron jälkeen kajsna löydetään vessasta, hinkkaamassa ranteitaan ruosteisella lusikalla
Extreme - Waiting For The Punchline, volaa riittävästi.onneksi Minulla soi juuri, -47dB