Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uutisoivat, että vain neljäsosa yli 30-vuotiaista suomalaisista on normaalipainoisia. Tämän tiedon innoittamana kävin leikkimässä painoindeksilaskurilla. Olen nykyiseen olotilaani varsin tyytyväinen, mutta laskurin mukaan minun pitäisi laihduttaa 8 - 24 kg ollakseni normaalipainoinen. Eli 167 cm pitkänä normaalipainoni olisi haarukassa 53 - 69 kg.

Olisihan se varmasti hienoa tallustaa menemään kevyellä askeleella 53-kiloisena nykyisen 77 kg sijaan. Ja varoa, ettei tuuli vie mennessään.

Uutisoivat, että vain neljäsosa yli 30-vuotiaista suomalaisista on normaalipainoisia. Tämän tiedon innoittamana kävin leikkimässä painoindeksilaskurilla. Olen nykyiseen olotilaani varsin tyytyväinen, mutta laskurin mukaan minun pitäisi laihduttaa 8 - 24 kg ollakseni normaalipainoinen. Eli 167 cm pitkänä normaalipainoni olisi haarukassa 53 - 69 kg.

Olisihan se varmasti hienoa tallustaa menemään kevyellä askeleella 53-kiloisena nykyisen 77 kg sijaan. Ja varoa, ettei tuuli vie mennessään.

Luin tuon jutun myös juuri. Ei vaan suurimmalla osalla todellakaan ole mitään tekemistä lihaksikkuuden kanssa siinä, että BMI huitelee taivaissa. :cautious: Hyvin tässä on tietysti varaa huudella, kun itsekin pitäisi karsia melkein 10 kiloa pudotakseen normaalipainoisten taulukkolukuihin, mutta working on it. Saati että saisin tosiaan vetää itseni 55 kiloiseksi, ja olisin vielä normaalipainoinen :hyper: Sen verran painoin kahdeksasluokkalaisena kestävyysurheilijana, huh!

Mulla indeksi n. 29,8. En oo näköjään enää merkittävästi ylipainoinen. Tylsästi vain lievästi.

Muutaman kilon kun sais rasvaa (itsestään) muutettua tiiviimmäksi kudostyypiksi, niin alkaisi riittämään.

Ensi keväänä sitten. Nyt yritetään pysyä tässä.

Luin tuon jutun myös juuri. Ei vaan suurimmalla osalla todellakaan ole mitään tekemistä lihaksikkuuden kanssa siinä, että BMI huitelee taivaissa. :cautious: Hyvin tässä on tietysti varaa huudella, kun itsekin pitäisi karsia melkein 10 kiloa pudotakseen normaalipainoisten taulukkolukuihin, mutta working on it. Saati että saisin tosiaan vetää itseni 55 kiloiseksi, ja olisin vielä normaalipainoinen :hyper: Sen verran painoin kahdeksasluokkalaisena kestävyysurheilijana, huh!
Mää voisin 192cm pitkänä painaa 69kg ja olisin vielä juuri ja juuri normaalipainoinen hehe

Ja ollaan me keksitty se päästötön ydinvoimakin....Ydinvoima hyvä + väestönsiirto paha = ilmastonmuutos saatu pysyvälle ratkaisu-uralle.

Vähän Antti Rinnemäinen ajattelutapa (”Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa.”). Ydinvoimassa sähkön tuotto tulee päästöttä, mutta käytetty polttoaine dumpataan luontoon säteilemään. En tiiä onko se haitallista, kukaan meistä ei tiiä kun sen näkee sitten satojen vuosien päästä. Ei se meitä nyt haittaa. (en ole ydinvoiman vastustaja, lähinnä vastarannankiiski).

Vantaalaismiehen "Eemeli" niellyt jo miljoona kilometriä: "Mercedes on ainoa auto, muut ovat vain kulkuneuvoja" - MTVuutiset.fi

Kimmo Suur-Uskin 30. marraskuuta 2015 ensirekisteröity E 300 BlueTec ylitti maagisena pidetyn miljoonan kilometrin rajan 13. syyskuuta 2019.

8dfe38404e1733ec-org.jpg

Mahtaako haista penkki perseeltä vai perse penkiltä?

Mää voisin 192cm pitkänä painaa 69kg ja olisin vielä juuri ja juuri normaalipainoinen hehe
Oon painanut junnuna n. 186 senttisenä osapuilleen 75kg. Silloinkin oli jo aika hoikassa kunnossa. Aika äkkiä heilahti kyllä johonkin 90 kiloon ja siitä eteenpäin, kun aloitti reenaamaan.

Nykyisellään ei oo paljoa vaa'alle viittinyt edes mennä.. vähän on kyllä tullut taas alaspäin, kun tulee rämmittyä kiekkoa heitellessä pitkin metsiä ja salillakin on taas jaksanut käydä.

Back
Ylös Bottom