Näyttää ahkeralta, kun on monta paperia!
#paperitonsairaala
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää ahkeralta, kun on monta paperia!
Puulattiaa.
katso liitettä 156838 Eikun ei olekaan. En kyllä laittas kotiini.
Ainoat plussat, että asennukseen riittää työkalut jotka löytyy taskuista.
Sain vihdoin mukin jota olen kauan halunnut
Meillä on töissä polilla niin nihkeetä porukkaa, että tota ei voi sinne viedä. Mutta osastolle onneksi voi.
kahvin juonnin
Code brown!
e: en muista miltä vuodelta...mutta muistan että huikea rata ja meikäläisen kalsarit on ruskeana jo vähän hitaammin ja kuivalla tuosta ajaessa
Hmm. Mulla lähes 40-vuotiasta rullavinyyliä. Kaikkien edellisten kulutus, plus 2-5 saman kokoluokan koiraa ja perhe elämää lasten kans viimeset 15 vuotta. Ja ihan on priimaa vieläki.Nääh, vinyyli on aivan superior koirakodissa. Mulla on vinyylikorkkia, eikä parissa vuodessa nuo 30 kiloiset turret ole saaneet siihen minkäänlaisia kulumajälkiä. Lisäksi se on hiljainen, lämmin ja ihanan anteeksiantavainen pölylle ja muulle.![]()
Vuosia.
Minäkään en kahvia juo mutta kyllä tuosta mandariini funlight maistuu ihan yhtä lailla.

Miksi?!hyvä
Lankkua lattiaan, kun ei ole turrea ja naisväkikin leikkaa kyntensä.Nääh, vinyyli on aivan superior koirakodissa. Mulla on vinyylikorkkia, eikä parissa vuodessa nuo 30 kiloiset turret ole saaneet siihen minkäänlaisia kulumajälkiä. Lisäksi se on hiljainen, lämmin ja ihanan anteeksiantavainen pölylle ja muulle.![]()
Vokot voi pian lopettaa työnteon rahan vuoksi. Elelee vaan osingoilla. Jää enemmän aikaa #ajankuluksi hommille.
Lankkua lattiaan, kun ei ole turrea ja naisväkikin leikkaa kyntensä.
Ei vaan, kai noille on paikkansa juuri esim koirulitalossa. Mutta haaveissa ei olekaan esim itselle mikään perinteinen muovipullo vaan hirsi. Siinä on sitä jotain. Koira asukoot pihalla, jos sellainen on silloin.
Mutta haaveissa ei olekaan esim itselle mikään perinteinen muovipullo vaan hirsi. Siinä on sitä jotain.
Mä en ymmärrä miten noi vanhat talot ja esim. rintsikat on ollut jo 70 vuotta ihan yhtä lämpimiä kuin nykytalot pelkällä puulla. Toki pientä vetoa saattaa paikka paikoin olla ja talvella ilma vaihtuu niin että sukat pyörii jalassa kun parhaillaan 4 uunia imee ilmaa ja kesällä taas ei vaihdu kuin läpivedolla.Lankku toimis kans, muttako tää on tämmönen pulavuosina rakennettu (historia tiedossa koko ajalta) raakalauta-alustainen, niin... Pintoja oiottu ja vinyylit liimaamatta levitetty ja lattialistojen alle kiristetty siinä kasarin alkutaitteessa.
Ei oo hirsi, mutta on käsittelemätöntä lautaa, tervapaperia ja puhdasta purua.