Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mahakirran ylilääkäri oli sitä mieltä, että mun pitäs opetella leikkaamaan mahaa tähystämällä, kun niin hyvin pysyy skooppi kädessä (kun olin avustamassa päivystysmahaa).

No daa, jos tässä nyt päivätyökseen tähystää polvia ja olkapäitä joissa on melko paljon vähemmän tilaa, niin kai tuolla pötsissä näkee sen mitä haluaa.

Hyiyök, limaisia ja kakkaisia suolia

Mahakirran ylilääkäri oli sitä mieltä, että mun pitäs opetella leikkaamaan mahaa tähystämällä, kun niin hyvin pysyy skooppi kädessä (kun olin avustamassa päivystysmahaa).

No daa, jos tässä nyt päivätyökseen tähystää polvia ja olkapäitä joissa on melko paljon vähemmän tilaa, niin kai tuolla pötsissä näkee sen mitä haluaa.

Hyiyök, limaisia ja kakkaisia suolia
Mä olen useinkin hihitellyt sitä suolistoneuvos termiä :LOL:

Sellainen 30 päivää niin siitä eteenpäin vois viikon tai parin loman varata.
Hiukan laitoinkin tuonne matkailuosastoon että seura kelpais mutta hiiiiiljasta on.
On vissiin ihan joku sivustokin jossa voi hakea ihan reissuseuraa ilman takaapäin ajatuksia, vois tsekata sen jossain vaiheessa tai sitten vaan hyppää keskenään koneeseen ja kattoo mitä tapahtuu.

Jännityksessä pitivät ja 90% varma edustus muuttu välillä 30% varmaksi, mutta saatiin se nyt sitten lopulta kuitenkin. Jotain rahaakin saattaisi tässä liikkua. Noin meidän mikki hiiri perspektiivistä siis. Taidan ottaa kossukolan kun pääsen kotia!

E: leuanvetotreenin jälkeen se kossukola vasta, voihan kökkö =D

Oispa kalijaa.
Tai itseasiassa on kotona ja huomenna ois vapaata mutta ei viittis pilata aikuiselämän pisintä selvänä olo putkea.
Missähän vaiheessa tulisi se hetki kun ei tee enää mieli alkoholia ollenkaan?
Norttia ei ole mennyt vuosiin mutta sitäkin tekee tosi usein mieli mutta en ole sortunut.

3h ja huominen lonnimispäivä ennen lomaa. Piti järjestää nyt sitten vielä duunipaikan vaihtaminen. Yllättävän vaikeaa oli takoa omaan päähänsä, että mikä on fiksuinta.

Saa nähdä meneekö koulunkäynti vatuiksi. Nykyisessä on saanut törkkiä kalenteriin käytännössä ihan miten haluaa, miten on paikalla ja miten ei + 4h saanut juosta koululla työnantajan laskuun, mutta nyt jää nähtäväksi. "Olemme joustava talo asioiden suhteen" toki tuli keskusteluissa.

8 vuotta ilman sauhun sauhuja!

Ilman olutta nyt ei kannata edes ajatellakaan.
:)
Mulla tulee 5 vuotta ilman norttia.
Toi alkomahooli ei ole nyt varsinaisesti ollut minulle ongelma mutta herkästi se on toisille ongelma jos eivät nauti ko. tuotetta.
On mulla muitakin hyviä syitä olla tovi ilman joten kaikki nää sattui hyvään saumaan enkä aio jäädä absolutiksi mutta toisaalta ei siitäkään haittaa olisi vaikka sellainen viikonloppu tissuttelu jäisi kokonaan pois.
E: Kun olin ollut pari viikkoa polttamatta niin keulin asialla tässä ketjussa ja pohdin mahtaako vaikka salilla tuloksiin niin joku munapää kommentoi ettei tuollaisilla parin viikon lakoilla ole merkitystä. No onhan tässä joku 250 viikkoa lakkoa :LOL:
Pitäs kaivella se kommentti esiin niin vois irvailla.

Tissuttelu kannattaakin jättää pois ja semmonen kunnon torpedokänni vaan tilalle, kun tilanne vaatii. Maanantaina ensin kylille pyytämään kaikilta anteeksi ja taas jaksaa painaa.

Aijaijai, meinas loppupäivästä alkaa tuntumaan alkavaa migreenin poikasta ja sitä ei kyllä kaipais kun on saanut olla melko hyvin rauhassa.
Viimeyönä tuli nukuttua huonosti niin varmaan vaikutti, heitin äsken efedriinillä boostatut särkylääkkeet naamariin niin kohta lähtee ja voin sanoa että tunnin päästä treenikin kulkee yllättävänkin hyvin :LOL:

Back
Ylös Bottom