Okei okei, Suomessa ei kukaan käytä piriä tai koksua, ja ylätalja on mitä mainioin hauisliike. Vaatii toki hassun tekniikan, mutta mitä väliä hei?
Ei se vaadi muuta kuin hauisten supistamisen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei okei, Suomessa ei kukaan käytä piriä tai koksua, ja ylätalja on mitä mainioin hauisliike. Vaatii toki hassun tekniikan, mutta mitä väliä hei?
Tämä sankari tuntuu tietävän kaikesta kaiken. Bodareiden pirin käytöstä ja näiden käyttämiin tarkkoihin annosmääriin.
Samaan aikaan ollaan joku vitun maailman paras PT eikä saada edes ylätaljaa menemään hauiksille ”vaikka kuinka yrittäisi”.
Ne tulee vuosien tai vuosikymmenien jälkeen realisoitavaksi. Samoin kun rööki, rasvasen syönti yms.
Mikä sitten on oikea tapa elää? Mä en ainakaan osaa sanoa. Lähtee tästä viereltä sellasiakin jotka eläneet kaikkien ituoppien mukaan. Elämässä on riskejä. Onnenkauppaa koko polku. Se ainut et se polku koetaan omaksi ja nauttii. siitä
Nää on netissä aina vähän pahoja väittelyitä. Toki hyvä että kyseenalaistetaan eikä otetaan kenenkään puheita automaattisesti totena, mutta toisaalta aika vaikea se on netissä keskustella vaikka kyseisestä aiheesta jos sulla pitää olla kuvat ja pankkisiirto todisteet nimien kanssa ennenkuin kukaan uskoo sanaakaan. Ehkä tää on vaan loputon suo mikä menee aina vänkäämiseksi.Okei okei, Suomessa ei kukaan käytä piriä tai koksua, ja ylätalja on mitä mainioin hauisliike. Vaatii toki hassun tekniikan, mutta mitä väliä hei?
Summasummarum kaikki douppaa jotka on isompia kuin minä ja kaikki komeammat on käynyt kauneusleikkauksissa. Näin ollen voin todeta olevani paras
Olen kieltämättä melko perso irtokarkeille ja hedonistisille nautinnoille. Mut jos douppaisin ei tarvitsisi kuin katsoa youtuben salivideoita ja rasvat tippuisi karkkeja mättäessä. Söihän se Wileniuskin Aakkosia perse kutseilla. Mutta tämä on lifestyle ja vaatii uhrauksia joten valitsen ilolla vaikeamman tien.Olet vain velliperse, joka ei ole valmis tekemään töitä asioiden eteen. Lisäksi olet kateellinen natu.
Kerro ihmeessä oma näkemyksesi nykykisaajien kuureista? Kyllähän se on vaan valitettava tosiasia, että se roinakulttuuri on muuttunut siinä missä vaikkapa treenikulttuurikin. Ja mitä piriin tulee, niin täällä päin Suomea vedetään pirin lisäksi myös kaikkea vähänkään amfetamiinia tai sen johdannaisia sisältäviä lääkkeitä boostaamaan treenejä. Eihän tuo ole sinänsä mikään uusi juttu.
Ainakin minä silloin 2005.Ja tietääkseni tällä palstalla on ainoastaan yksi kilpaileva kehonrakentaja listannut kisadietin aineet ja määrät. Omaan silmään ei näyttänyt mitenkään ihmeelliseltä.
Roinalla on negatiivinen vaikutus samalla tavalla kun esim. alkoholilla mutta omasta mielestani sita liioitellaan. Otetaan esimerkkina Mr. Olympia voittajat. Varmaan kaikki ovat kayttaneet reippaita annoksia uransa huippuaikana mutta kropan toiminta on muuten varmaan aika hyvin optimoitu suorituskyvyn maksimoimiseksi.
Onko tullut ruumiskasa nuorena kuolleita miehia? No ei, kaksi Mr.Olympiaa on kuollut
Larry Scott 75v
Sergio Oliva 71v
Hengissa porskuttaa mm. seuraavat vanhemmat Mr. Olympiat:
Dickerson 79v (tayttaa 80v parin viikon paasta)
Columbu 78v
Zane 77v
Arnold 72v
Sitä "palaa" joko on tai ei, ja haluaisin nähdä kuka nykypäivänä pistää tässä paremmaksi. Ei kukaan insuliini spede ainakaan.

No näkeehän sen nyt saatana jo nykybodareiden paskamahoista, että kamaa menee enemmän kuin ennen.Ja miten ihmeessä sä olet nämä määrät ja aineet saanut tietoosi? Oot soitellu läpi kisaajat ja kyselly, oot ”kuullu kaverilta”, myyny itse näille vai ihan vaan nyt mutuilet siellä?
Eiks kuitenkin nyt kannattais olla vaan hiljaa ja olla yleistämättä/arvailematta mitä kukin ottaa ja kuinka paljon.
Colemanni on 180 cm. Mä oon 176 cm (mitattu Tukholmassa IFBB:n tuomarin toimesta v. 2018, kun rekisteröintihuoneessa oli yksi kisaaja.Kuka sen tietää mitä, ja kuinka paljon nämät kärkipään tyypit on ennen jeeusta-80-luvuilla itseensä pistäneet? Arska oli ensinnäkin kehonrakentajaksi niin pitkä mies että joku colemanni näyttäisi sen vieressä sormusten herran kääpiölle.