Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ei tietenkään, enkä kutsu!

jos ei NAIS vieraita tai sukulaisia lasketa niin huushållissani on vieraillut: varmuudella muistan kaksi kloppia, mutta sanotaan varuiksi kolme

ajanlasku alkaa vuodesta 2003

Mulla ei ole käynyt kuin pari kertaa poliisit huhuilemassa oven takana, en avannut niin lähti pois ja soitti viikon päästä.

Liha on jääkaapissa, mutta nuolin rasvat pannulta.

Se aina välillä aiheuttaa ihmetystä tuon hiiliteräspannun ulkonäkö, varsinkin noilta reunoilta missä ei tule kunnon pintaa kuten pohjaan :LOL:

Mutta eipä ole ollut sen jälkeen muovipannuja ikävä kun hankki valurautaa pihveille ja hiiliterästä arkikäyttöön. Mikä parasta, halpa ostaa ja paranee vanhetessaan toisin kuin ”modernit pannut” :)

Bilt Hamber. Ainoa oikea. Pesuaine.

minuutin googlauksella, ei löytynyt paikkakunnalta myynnistä

autoglym on siitäkin helppo tuote, että sitä löytyy vaikka maitokauppareissulla: hyllystä

mopedin tuossa siistin punainen + kulta

voi veljet, kuntit, sitä näkyä kun sen ensimmäisen kerran pesi sen jälkn, ei pysy vesi päällä

henkilöautolle vielä pitäisi tänä Suvena viitsiä suorittaa sama toimi, punaisella olen jo kerran vetäny, mutta pun+kul on suorittamatta

Täällä myös käytössä autoglymit. Montaa eri tavaraa olen käyttänyt, mutta AG jäänyt käyttöön. Saa maitokauppareissulla santsata ja kohtuullisen toimiva tuote hintaan nähden.

Image-1.webp

Back
Ylös Bottom