Deleted member 43228
Täällä on loistava keli. Voi pitää fleeceä ja tarvittaessa t-paitasiltaan pärjää myös.
Minä pidän.
Minä pidän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se oikea tarkkuus ole 0,1mmNyt sitten pelataan millien tuhannesosien tarkkuudella.
Ainakin eräs asiakas pelaisi kun häntä häiritsi metrien mittaisessa puurakennelmassa muutaman millin järkyttävä heitto arvioidusta mitasta!
Ei voi vittu olla rajaa ihmisten hölmöydellä tai pätemisen tarpeella...
? Ei ny puussa mutta yleensä."Rakenteissa käytettävän sahatavaran sallitut mittapoikkeamat 20 % kosteudessa ovat –1...+3 mm tai –2...+4 mm, jos nimellismitta on yli 100 mm [SFS-EN 336]. Sahatavarastandardin SFS-EN 1313-1 mukaan sallitut mittapoikkeamat ovat –1...+3 mm tai –1...+4 mm, jos nimellismitta on yli 100 mm."Eikös se oikea tarkkuus ole 0,1mm? Ei ny puussa mutta yleensä.
Keli on kyllä paras mahdollinen.Täällä on loistava keli. Voi pitää fleeceä ja tarvittaessa t-paitasiltaan pärjää myös.
Minä pidän.
Aurinkoakaan ei kaivata, niin saa ulkona vahailla.Keli on kyllä paras mahdollinen.
Tuota kuvaa kun katsoo, niin näyttää, että sylvi on kon marittanut verhostakin pätkän pois. Silitysraudasta puhumattakaan.Rennon taiteellinen verhoasetelma. Wabi sabi -tunnelmaa.
henkilöauton käsin pesu #ajankuluksi
Kyllä. Keli on niin mainio, että toin tullessani kolme kuutioo kuivaa koivuhalkoa, kohta heittelen ne liiteriin.Aurinkoakaan ei kaivata, niin saa ulkona vahailla.