Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

14860B6E-789F-449E-B293-CD31ADB76153.webp
Viikonloppuja, sunnuntai yönä taas töihin!

Pitänyt kanssa alkaa ostelemaan eräkamoja kalastusta varten, 1500 ainakin saa helposti menemään telttoihin yms makuupussi trangia setteihin.
Noissahan pätee sääntö: halpa, kestävä, kevyt. Valitse kaksi.
Itse majoitun riippumatossa mutta telttaa suunnitellut tovin jotta vois majoittua puurajan yläpuolella. Kahden hengen teltta jota jaksaa kantaa eikä hajoa heti ekassa tuulenpuuskassa tunturilla maksaa jonkin verran. Vaihtoehto b on tee-se-itse, tulee just sellainen kun sattuu tulemaan.

Lähinnä nämä kerettiläiset ajatukset polkupyörästä ovat lähtöisin siitä, että tekisi mieli kesällä mennä ulos. Mutta kun ei ole syytä sinne mennä.
Olen käsittänyt että Huhtapupista ja Mallaskoskelta löytyy molemmista aurinkoterassi.
Ja noihin kohteisiin pääsee kätevästi taksilla.

Munkkipäivä. Vielä nauttimatta.

Pitäisiköhän sitä tehdä lyhyempi käteenvetopäivä, hanskojen. Keli hyvä ja järvi kutsuu.

Ostettiin eilen iso lattiatuuletin sängyn jalkopäähän ja ah kuinka ihana nukkua viileässä tuulen vireessä. Alussa kyllä alkoi palelemaan ja piti mennä viltin alle. :D

IMG_20190723_125947_resize_23.webp IMG_20190724_145222_resize_91.webp Kas, täällä on juttua metsäilystä. Muutama päivä roikuttu Lemmenjoella, justiinsa nokka kohti kotia. Maisemat oli kivoja ja viski sekä brandy maistuivat metsässä hyvälle. Päivän varustevinkki: Belgian armeijan rinkka varustelekasta ~90€ on tämän koekannon perusteella aivan helvetin hyvä ostos.

Minun protips on moniainepoltin. Ei tarvi kantaa sinolia poskettomasti, lämpötilan säätö erittäin helppo, tehokas, toimii pakkasella.

Tosin, jos tarvii kerran vuoteen, niin ei liene järkevä sijoitus.

katso liitettä 156195 katso liitettä 156196 Kas, täällä on juttua metsäilystä. Muutama päivä roikuttu Lemmenjoella, justiinsa nokka kohti kotia. Maisemat oli kivoja ja viski sekä brandy maistuivat metsässä hyvälle. Päivän varustevinkki: Belgian armeijan rinkka varustelekasta ~90€ on tämän koekannon perusteella aivan helvetin hyvä ostos.
löytyikö se puolustusvoimien kadonnut discopallo sieltä maastosta?

viski sekä brandy

tarkenna, älä jätä avoimia kysmsyksiä ilmaan roikkumaan

ja asiaan:
tänään,ehtoolla,olisi puutarhassa ilmaisella GAYkalla kaikkosen ilpo, mitä paikkakunnan kuntit suosittelee iltaohjelmaksi, mallaskoski on satarosenttisen varma, sitä ei tarvi mainita

Oon tainnu kysyä aiemminkin, mutta onko teillä mitään semmosta guilty pleasure-bändiä? Kuuntelette, mutta ette välttämättä kehtaa siitä kellekkään sanoa, kun on vähän noloa.

Mulla se on BTS. Khihihihi.
Meinasin ruveta kirjoittamaan pidempää listaa, mutta melkein sama todeta, että näin ikääntyessä sietää vaan vähän laajempaa kirjoa erilaista musaa. Esim. jonkin sortin trance / vocal trance soi tällä hetkellä (Gareth Emery). Tällä on monissa biiseissä hienoja melodioita ja musa yleisesti semmoista hyvän tuulen musiikkia.

En ollut koskaan kuullutkaan mistään BTS:stä.. piti googlata.

Luulen, että irmaa pyydetään kuuntelemaan tuota musiikkia kotosalla.

Olut kädessä sitä ei parane mennä laittamaan jukeboksista.

onneksi paikallisen bar(15)in,ilmaisesta, jukeboksista löytyy hevimusiikkia, onely

onneksi allekirjoittaneella ei löydy noloa musiikkimakua lainkaan, kuuntelena vain hyvää ja hyväksyttyä rokkia

YoursVesa

Spämmään yhden tuoreemman tuttavuuden. Kaikki näiltä tuon Johnny B -kipaleen on kuullut, mutta muuten oli itselle vieraampaa. Tämä kyseinen hienoa viikonloppumusaa.

Pitänyt kanssa alkaa ostelemaan eräkamoja kalastusta varten, 1500 ainakin saa helposti menemään telttoihin yms makuupussi trangia setteihin.

Partioaitan tunneliteltat olivat sen 3k. Mutta tähän ikään tullessa olen kyllä oppinut sen, että säästäminen väärissä asioissa on perseestä.

Mä ajattelin aloittaa vaelluskengistä ja makuupussista tämän varustelun.

Back
Ylös Bottom