Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

möh... mie tiiä nykymusasta muutakin kaikkea sellaista mitä suurin osa ei tiedä.
Marginaalimusa kolahdellut aika vahvasti aina.

No niiin. Se on kuulkaas pojat sillälailla, että viina on paras villapaita ja minä olen luultua isommassa humalassa!

Behemoth oli loistava! Woopwoop!

Nuo videot saattaa kuvastaa minun heikkokuntoista provinssireissua. Elämäni pahin känni. Pelkäsin pitkään, että näyn jossain poliisit-sarjassa. Olin kuulemma keskustellut poliisien kanssa pitkään asiasta x....
Kyllä sekin reissu on taltioitu.

200w.webp

Ja kahvia.

Oiskohan tammerfestissä mitään jännää rokkipäivänä. Aiemmin se oli torstai, mutta kun ohjelmia sotkettiin niin, että ennen Apulantaa saattoi soittaa vaikka Robin, niin siihen loppui käyminen.

Edit, ei tarvitse mennä.

Sauna open Air

Jahas, helistö on ns. alueella.

Pizzat:
Kyllä. Parhaimmasta päästä. Jos joku ei paikallinen on käymässä ja kysyy hyvää ruokapaikkaa, niin suositukseni on Napoli.

Pitäisi, tällä hetkellä tullut käytyä muualla tai lähinnä tilattua lähimmistä. Jos kebabia haluaa niin kannattaa kuulemma suunnata hevaliin, avaa ovensa myös ratinaan jos ei halua matkustaa etelä-hervannan hoodeille.

Mikä se pizza/kebab paikka oli nimeltään joka oli aikoinaan koskarissa mutta joutui lähtemään pois tiloista. Oli muistaakseni Tampereen ensimmäisiä pizza mestoja, jos en ihan väärin muista.

Pitäisi, tällä hetkellä tullut käytyä muualla tai lähinnä tilattua lähimmistä. Jos kebabia haluaa niin kannattaa kuulemma suunnata hevaliin, avaa ovensa myös ratinaan jos ei halua matkustaa etelä-hervannan hoodeille.

Mikä se pizza/kebab paikka oli nimeltään joka oli aikoinaan koskarissa mutta joutui lähtemään pois tiloista. Oli muistaakseni Tampereen ensimmäisiä pizza mestoja, jos en ihan väärin muista.
Abu Fuad

E. Ja pelkkää kebua.

Sauna open Air
Ois kyllä nurkilla, mutta on jo muuta sovittua tuollon.

Jep, fuuteri jo ilmaisikin kebulan.

En ole käynyt karvakäsillä turun iskun jälkeen. Joten kebabbia on tullut tehtyä ja syötyä vain kotona. Periaatteenmies.

Tämmöisenä notkeuden ylijumalana bajamapaskat on melkoisen kankea esitys, kahden päivän Tuska-seisoskelun jälkeen meinaa edes persettä pystyä pyyhkimään.

Onneksi Tuskassa on tänä vuonna harvinaisen huonot sapuskat. Kunnon makkaraperunoitakaan ei löydy, nekin pitänyt tuunata hirvimakkaralla ja koon puolesta vaatisi suurennuslasin.

JA KAHVIIN EI SAA MAITOA, PELKKÄÄ KAURAKURAA!!!!!!!!!

"Koskaan ei ole aikaa tehdä kunnolla, mutta aina on aikaa tehdä kahdesti"

"Mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen ratkaisu"

"Pitkä on pilalla, mutta lyhyttä on helppo jatkaa"

alueella vallinnut hintataso piti kohtuutta yllä

lottovoitolanne olisit saanut yhden 0,33 keskioluen, A-ta myytiin kympillä

rock’n’rollia sensijaan tuli nautittua runsaasti

Viimeksi muokattu:
olen hereillä... wupiduu... enää mikään ei voi pysäyttää minua

kävikö @Laardi tätä ihmettelemässä
oli melko erikoinen GAYkka visuaalisesti kun kaksi rumpalipoikaa lavalla

tätä pitää päästä kattomaan klubikeikkakin tulevaisuudessa, valotkin räpsyi niin näyttävästi

View: https://youtu.be/WBi3S4dyMTc

Ilkka Nummisto on kuollut...

Back
Ylös Bottom