Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

giphy.webp

Oli jotain tankoakin koittanu alittaa.

Myös vokot on bongattu.

giphy.gif

who the fokk is ellinööra?

Napolissa oli hyvät pizzat. Aurinkoisen päivän kunniaksi otin lasillisen cavaa.

Liitteet

• IMG_20190629_122602.webp
    IMG_20190629_122602.webp
    190,2 KB · Katsottu: 163
Nuo videot saattaa kuvastaa minun heikkokuntoista provinssireissua. Elämäni pahin känni. Pelkäsin pitkään, että näyn jossain poliisit-sarjassa. Olin kuulemma keskustellut poliisien kanssa pitkään asiasta x....

Nuo videot saattaa kuvastaa minun heikkokuntoista provinssireissua. Elämäni pahin känni. Pelkäsin pitkään, että näyn jossain poliisit-sarjassa. Olin kuulemma keskustellut poliisien kanssa pitkään asiasta x....
Kuulostaa perinteiselle huppelille.

Minä olen ruississa kerran tehnyt siirtymisen alueelta suoraan majoitukseen. Välimatkasta ei mitään muistoa ja kuten siellä käyneet tietävät, sieltä on tultava jalan jokunen kilometri ennen mitään mahdollisuutta moottorikulkuneuvoon.

Sikaa lämmitettynä. Törkeän hyvää ja savuista. Hauskasti perspektiivi vääristää annoksen kokoa. Puolikas avokado muuttuu litraksi ja iso kasa salaattia ja lihaa muruseksi.

plooop.webp

Noin 10+ vuotta sitten nuo videot kyllä olisi kyllä pitänyt hyvin paikkansa. Nykyään olen liian vanha ja lihava tuollaseen touhuun.

Oiskohan tammerfestissä mitään jännää rokkipäivänä. Aiemmin se oli torstai, mutta kun ohjelmia sotkettiin niin, että ennen Apulantaa saattoi soittaa vaikka Robin, niin siihen loppui käyminen.

Edit, ei tarvitse mennä.

TO 18.7.: The Cardigans (SWE), JVG, SANNI, Kolmas Nainen, Kaija Koo, Ellinoora, Alma
PE 19.7.: Juha Tapio, Ellips, Eppu Normaali, Ismo Alanko, Raskasta Suomipoppia, Apulanta, Ville Valo & Agents
LA 20.7.: Lauri Tähkä, Tuure Kilpeläinen ja Kaihon karavaani, Anna Puu, Popeda, J. Karjalainen, Vesala, Vesta, Robin Packalen

Back
Ylös Bottom