Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ribaletta liikenteessä.

Voin vain vielä toivoa, että säästyin tältä kauheudelta. Kerran kävin kurkkaamassa vessanpönttöön, mutta ei tullut mitään sillä reissulla ja olokin on nyt parempi.

Kohta tutimaan.

Ehkä se oli myötätuntopahaoloa, kun tämänkin palstan jäsenistä muutama voinut oletettavasti huonosti tänä aamuna. :D

Meillä on kotona aika hämmästyttävä meno. Yks pallomaha napa ulkona ja kissa (kirjaimellisesti) kainalossa.

14718170.jpg

En tiedä kyllä mikä tässä kuvassa niin saatanasti naurattaa, mutta jokin vaan naurattaa. :LOL:

Screenshot_20190630_195705.webp
Vähän reippaampaa lönköttelyä välillä.
Vitutus laski 2 pykälää.
Toinen veto osu sopivasti loivaan alamäkeen ja viimeisen jälkeen oli pakko pyörähtää pikasee kaupassa hakemassa juotavaa :ROFLMAO:

Lönköttelyn päätteeksi jo edellä kuvattu palauttava 2km kävely Puijolla.

Nyt se on kokeiltu. Grillattua raparperia. Ei hassumpaa itse asiassa. Kuoritun raparperin valelin hunaja-chili-valkisipuli sörsselillä ja käärein pekoniin. Lopputuloksena voi edelleen sanoa, että kaikki pekoniin kääritty vaan toimii.

Minä olen kuulkaas potenut ankaraa nuhakuumetta. Nyt tilanne on hivenen parantumassa.

En muista olenko maininnut, mutta hulavanteeni meni siis rikki ja on nyt reklamoituna matkalla valmistajalle! Juuri kun olin löytämässä oman lahjakkuuteni sen pyörittämisessä.

Feilung on hienoa musiikkia. Jospa sen saisi JohnSmithiin ensi kesänä.

Kisulla on totisesti autuas ilme Mursukkeen kainalossa.:)

Mitäs ohjelmointikieliä ketjun asiantuntijat osaavat? Itsellä perusteita hallussa Javasta, Pythonista ja VBA:sta. Harrastusmielessä olisi kiinnostavaa opetella lisääkin. Mikähän voisi olla järkevää? Myös tietokannat ja SQL kiinnostavat.
Pakkohan se on vastata, kun omaa alaa koskevia kysytään :)

Jos jotain en osaa, tarpeen tullen opetellaan. Näitä hommia pitkään työkseen painaneena on kieliä tullut puhuttua. Nykyään pääasiassa: .Net (C#), Java, SQL:t, Js (node, react, angular jne.), Python, Php. Ja toki html, css (+less/sass) jne. Stäkki riippuu aina projektista.

Töissä kuultua: "Puhuttiin tossa just yks päivä miten susta on tullut aikuisen näköinen nyt kun sulla on silmälasit" :LOL:

Saisikohan nyt ostettua Alkosta pullon viinaa ilman, että täytyy näyttää henkkarit.

Back
Ylös Bottom