Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minua on useampi kala puraissut viimeisen 15 vuoden aikana kuin mitä itse olen syönyt. Hyi helv. Pelkkä hajukin kuvottaa.

Kuinka jumiin ihminen voi mennä salilla? Nähtävästi aika. Hyvä jumala.

Lausutaan, K̄ĥāw p̄hạd

Flied lice.

a) Sain. 2) Edellä mainittu v-tila. En tiedä mitä muut ovat mielen kanssa puuhastelleet.

Muilla samat asiat tuntui aiheuttavan samoja tuntemuksia. Onneksi saa välillä purkaa tuskiaan.

Veikkaan samojen asioiden aiheuttaneen samoja tuntemuksia ihmisissä vuosia tai vuosikymmeniä.

Nyt kuntit ja minkit oli eilen erikoinen kohtaaminen poliisin kanssa. Ajoin neljänkympin alueella about kahdeksaakymppiä ja takana tuleva siviiliauto pysäytti ja sieltä tuli polliisi vähän helvetin kiukkusesti sanomaan, että jos et nyt hidasta nii lähtee vittu kortti! Sanoin, että jeps. Huusi päin naamaa että MORO ja tiuskasi ittensä autolle päin. Huikkasin perään vielä että kiitti, niin kääntyi ja huusi vielä lujempaa MORO. Vedin äkkiä ikkunan kii ja kaasutin matkoihin.

Kiva mimmi poliisi oli, mutta jesus että kiukkunen. Pelotti että antaa sähköö.

Parempi kun ei enää aja ylinopeutta. Päiväsakot olis aivan kohtuuttomia näillä tuloilla. Eikä silläkään merkitystä jos jonkun skidin yli rullaa.

Älkää ajako ylinopeutta.

Olipas timanttinen aamu.

Kolmen maissa heräsin yht´äkkiä kun kurkussa tuntui kuin olisi röyhtäissyt ja nielaissut samaan aikaan. Sitten iski kunnon kipu. Hengitys kunnon rohinaa ja mahahapot keuhkoissa. Olisiko se saakutin ohjausläppä mennyt vinksin vonksin. Vähän aikaa keräilin itseäni sängynreunalla, mutta kun henki kulki jotenkin niin takaisin pötkölleen. Tunnin päästä kunnon yskäisy tasoitti tilanteen, uni ei kuitenkaan tullut silmään tuon jälkeen.

Voipi olla melko unelias mötkäle tänään suvilahdessa.

Mä järkeilin että kesälomalla pitää pudottaa vähän painoa. Elokuussa juhlat niin tarvii heittää puku päälle. On tällä hetkellä aivan makkarankuori enkä halua ostaa uutta, niin siinä hyvä syy kiristellä.
Otin ennakkostartin ja kävin ennen töitä aamulenkillä rekkujen kanssa. Tuntui hyvältä, linnut lauloi ja kiva ilma.

Ajattelin että mittaan jotenkin tätä operaatiota. Menin suihkun jälkeen vaakalle ja otin kuvan painosta.. ainoa vaan että mulla on musta lasivaaka. Katsoin kuvaa ja lukeman alapuolelle heijastui Qlli.
Poistin kuitenkin. Kuvan.

Inbox tyhjäksi: ✔ done
Out of Office päällä: ✔ done (ollut jo päiviä)
Vastaajaviestin päivitys: ✔ done (ollut jo päiviä)
Keskeneräiset asiat: ✔ tai delegoitu eli ✔ done
Työpuhelimen kortti pöydälle: - (kokeilen tavoittaa sitä asiakasta enää kerran, sitten ✔ done )

Karkkikauppa aukeaa vasta klo 12.00 (n)
Maalla asumisessa on lukuisia hyviä puolia, muualla en enää halua asuakaan. Mutta n. 50 km lähimpään karkkikauppaan ei ole yksi niistä, joten jään odottamaan Filmtownin avautumista.

Eli jos vaikka lounasta.

Ja jos vähän asiaakin... Mietin josko tänään olisi munkkiperjantai...

Näin kesäloman korvilla.. ajatteliko jengi kastautua monesti kesälllä?

17577171.gif

Kolmen maissa heräsin yht´äkkiä kun kurkussa tuntui kuin olisi röyhtäissyt ja nielaissut samaan aikaan. Sitten iski kunnon kipu. Hengitys kunnon rohinaa ja mahahapot keuhkoissa. Olisiko se saakutin ohjausläppä mennyt vinksin vonksin. Vähän aikaa keräilin itseäni sängynreunalla, mutta kun henki kulki jotenkin niin takaisin pötkölleen. Tunnin päästä kunnon yskäisy tasoitti tilanteen, uni ei kuitenkaan tullut silmään tuon jälkeen.

Noilla spekseillä tossa iässä, niin iso henkivakuutus ehkä paras veto.

Back
Ylös Bottom