Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Joo, kuule tänäänkin aamulla ripuloin 15 kertaa!"
Kiitos, että kerroit tämän tässä vastaanoton lopussa. En olisikaan halunnut tietää aiemmin.

"Mulla loppuu Salazopyrin sunnuntaina ja resepti on tyhjä"

"Ei tullut mieleen soittaa silloin, kun hait viimeisen satsin. Meillä ei ole täällä tänään yhtään lääkäriä."

"Ei tullut mieleen soittaa silloin, kun hait viimeisen satsin. Meillä ei ole täällä tänään yhtään lääkäriä."
"Olen ollut 4 päivää ilman ak-hoitoa. Haluan, että resepti uusitaan heti."
Tunnin päästä alkaa uusinnat, nyt muuta hommaa.
"Heti."

IMG_20190628_182835.webp
VHS

Kokeile vispikermaa joskus.

Se saattaa olla uskontoani vastaan. All hail kuohukerma!

"Olen ollut 4 päivää ilman ak-hoitoa. Haluan, että resepti uusitaan heti."
Tunnin päästä alkaa uusinnat, nyt muuta hommaa.
"Heti."

"Tulin nyt tähän päivystysajalle hakemaan lausuntoa että posti tuotas ovelle asti"
Seuraava potilas!

Onko jäsenistöllä harrastuksia jotka syövät omat varat?

Minä tässä ajattelin asiaa ja tulin tulokseen, että kallein harrastukseni on sijoittaminen. Kaikki menee mitä sinne laitan ja hetki on vain napin painallus.

Onko jäsenistöllä harrastuksia jotka syövät omat varat?

Minä tässä ajattelin asiaa ja tulin tulokseen, että kallein harrastukseni on sijoittaminen. Kaikki menee mitä sinne laitan ja hetki on vain napin painallus.

Sijoittaminen taas kyllä on sellainen harrastus, että se poikii ne rahat takaisin. Tai voihan sijoittamisessakin ne menettää. Mutta ei taida toista ns. lajia olla mistä saisi rahansa takaisin.

Jos elämää voi sanoa harrastamiseksi, harjoittelen tätä joka päivä välillä kehityn hieman, mutta joskus tulee takapakkia. Tässä menee myös rahaa elämäiseen enemmän tai vähemmän yleensä enemmän ja jopa välillä aivan turhaankin.

Kai ne omat sieltä joskus saa takaisin, jos vielä elää silloin. Mistä sitä tietää.

Mutta reissaaminen ulkomaille, se kyllä vie niin paljon kun on lyödä kiinni. Onneksi se into on jo hieman hiipunut, onely aasia vielä ruksimatta.

Minä harrastan myös elämää ja sen alalaji syöminen kyllä vie rahaa. Onneksi nukkuminen taas on kuin laittaisi rahaa pankkiin - kuulemma.

Otitko kännykällä kuvan?
Täytyykin ehdottaa! Jalkaa tällä viikolla kuvnnut kännykällä, syystä.

Tämä oli nyt tämmöinen mielikuvituspotilas. Mutta vastaavaa erilaisilla tulosyillä tullut vastaan. Hauskaa, kun ihmiset haluavat vuosikausia vaivanneeseen, kauttaaltaan tutkittuun vaivaan ratkaisun tk, ja mielellään vielä tk päivystyksessä :):)

Back
Ylös Bottom