Deleted member 43228
Minä pidän mansikoista eniten paljaana. Ilman kermaa tai vaahtoa.
Mutta menee ne noinkin.
Mutta menee ne noinkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä pidän mansikoista eniten paljaana. Ilman kermaa tai vaahtoa.
Kokeile vispikermaa joskus.
"Joo, kuule tänäänkin aamulla ripuloin 15 kertaa!"
Kiitos, että kerroit tämän tässä vastaanoton lopussa. En olisikaan halunnut tietää aiemmin.
"Olen ollut 4 päivää ilman ak-hoitoa. Haluan, että resepti uusitaan heti.""Mulla loppuu Salazopyrin sunnuntaina ja resepti on tyhjä"
"Ei tullut mieleen soittaa silloin, kun hait viimeisen satsin. Meillä ei ole täällä tänään yhtään lääkäriä."
Kokeile vispikermaa joskus.
"Mulla loppuu Salazopyrin sunnuntaina ja resepti on tyhjä"
"Ei tullut mieleen soittaa silloin, kun hait viimeisen satsin. Meillä ei ole täällä tänään yhtään lääkäriä."
"Olen ollut 4 päivää ilman ak-hoitoa. Haluan, että resepti uusitaan heti."
Tunnin päästä alkaa uusinnat, nyt muuta hommaa.
"Heti."
"Huimannut 10 vuotta. Tutkittu keskussairaalassa ja yliopistosairaalassa useita kertoja, mutta syytä ei löydy. Haluan tietää nyt mikä on vialla!"Se saattaa olla uskontoani vastaan. All hail kuohukerma!
"Tulin nyt tähän päivystysajalle hakemaan lausuntoa että posti tuotas ovelle asti"
Seuraava potilas!
Onko jäsenistöllä harrastuksia jotka syövät omat varat?
Minä tässä ajattelin asiaa ja tulin tulokseen, että kallein harrastukseni on sijoittaminen. Kaikki menee mitä sinne laitan ja hetki on vain napin painallus.
"mikä on vialla!"
Onko jäsenistöllä harrastuksia jotka syövät omat varat?
"Ei voi! Ikää vasta 85! Kai nyt pää kuvataan?!?!""Teitä huimaa"
Sillai sopivasti. Aina pitää vähän olla harrastusbudjettia.Onko jäsenistöllä harrastuksia jotka syövät omat varat?
"Ei voi! Ikää vasta 85! Kai nyt pää kuvataan?!?!"
Täytyykin ehdottaa! Jalkaa tällä viikolla kuvnnut kännykällä, syystä.Otitko kännykällä kuvan?

Hauskaa, kun ihmiset haluavat vuosikausia vaivanneeseen, kauttaaltaan tutkittuun vaivaan ratkaisun tk, ja mielellään vielä tk päivystyksessä![]()