Jaiks, kohta taas pääsee istuu tatuointipenkillä! On tää Tampere hieno kesäkaupunki!
Pikkaset raitiovaunu remontit päällä muuten!
Putkassako käyt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaiks, kohta taas pääsee istuu tatuointipenkillä! On tää Tampere hieno kesäkaupunki!
Pikkaset raitiovaunu remontit päällä muuten!
Tsatsikia ja sienisalaattia vielä sen kans Mmm... Myös pelkkä voi riitää. On ne niin hyviä.On muuten varhaisperunat aika hyviä nam.Tsatsikia ja sienisalaattia vielä sen kans
![]()
Akkukoneella viereen uusi terassiruuvi. Vaikka siihen ulompaan uraan. Tai käy se sama vanhakin ruuvi, mutta kunhan on kierteetöntä osaa siinä juuressa, että vedättää kiinni kunnolla.Hjälp! Yhtäkkiä alkanut yks terassilaudan pää puoliksi irvistää ilmassa kun siitä näemmä yksi ruuvi uupui. Mitä tehdä. Ruuvaamalla uuden ruuvin en saanu kiristettyä sitä. Painoja päälle? Kostean ilman odottelua? Kunnon akkuporakoneen käyttöä? Tyytyminen? Ei vielä viikko sitte ollu ilmassa tolleen.
Ei välttämättä mene alas kunnolla ollenkaan vaikka olisi isokin ruuvi kun saattaa haljeta tai ruuvi vaan uppoaa puuhun.Hjälp! Yhtäkkiä alkanut yks terassilaudan pää puoliksi irvistää ilmassa kun siitä näemmä yksi ruuvi uupui. Mitä tehdä. Ruuvaamalla uuden ruuvin en saanu kiristettyä sitä. Painoja päälle? Kostean ilman odottelua? Kunnon akkuporakoneen käyttöä? Tyytyminen? Ei vielä viikko sitte ollu ilmassa tolleen.
Putkassako käyt?
Hjälp! yks terassilaudan pää puoliksi irvistää
Aloin epäilemään alieneita, miksi ne olisi mitään muuta maapallolta halunneet viedä mukanaan kuin treenivaatteeni?
Harjoitustellun meinasin hävittää joskus ja sitä etsittiin porukkalla tovi mutta löytyi.Oon kuullut huhuja, että aikoinaan on jopa panssarivaunu kadonnut metsään hyvän naamioinnin johdosta. Itsellä ei ole kylläkään niin suuri kohde kadoksissa, lähinnä salikamat eikä nekään käsittääkseni ole metsään kadonnut vaan kotiin mutta ei saatana ymmärrä mihin?
En minä kuitenkaan missään kartanossa asu että aika vähän tässä vaihtoehtoja luulisi olevan. Toisaalta itseni tuntien aina on se mahdollisuus, että olen tullut kotiin tyhjän treenikassin kanssa.
Jospa sitä keittäisi vaikka kahvit ja pohtisi asiaa kupposen äärellä.