Allan Jokinen

Jokainen saa tietenkin muodostaa musta ja mun tekemisestä omat mielipiteensä, oli ne hyviä tai huonoja. ehdoin tahdoin en haluaisi olla mitenkään esimerkkinä kenellekkään, en hyvässä tai pahassa..

En sinua tunne mutta somen kautta luodun mielikuvan perusteella olet mielestäni hyvä esimerkki monessakin asiassa.
Esimerkiksi.

Punnerrus uralla panostit kaikkesi siihen että olisit maailman paras ja ainakin lähelle sitä pääsitkin.

Yrittäjänä teet kovasti töitä, ja panostat yrityksesi menestymiseen.

Isänä laitat lapsen edun oman etusi edelle.

Olet ”noussut” kulttuurista jossa työn tekoa tai urheilua ei juurikaan arvosteta.

Lisäksi puhut rehellisesti asioista joista suurin osa ei uskalla sanoa mitään.

Allulla vissiin kiireita pirusti. Miehen juttuja ja treenejä seuraisi mieluusti. Allu on kuitenkin todella isolla sydämellä varustettu kaveri ja vastoinkäymisistä huolimatta jaksaa painaa!

Helloota vaan kaikille =)
Tube videoinnin tavallaan kuoppasin kun tein sen vlogin 3 osaisen päätöksen. Mun treenit on niin tuntuma homostelua,kun joutuu varomaan rikkonaisia lihaksia ja liiallista henkästymistä =)
Hieman olen miettinyt kyllä josko aloittaisin jonkinlaisen vlogin taas joka seuraisi Allan Jokisen elämää Kaiken kisaamisen ja kovien treenien jälkeistä tekemistä/elämää.. Suoraa puhetta miiten horkat ja kovat jumpat vaikuttaa mun tekemiseen ja tämänhetkiseen olemiseen, sekä hieman syvällisempää pohdiskelua elämästä..Mutta tää on vielä ihan ajatus asteella.
Todella kiva kuulla että on ihmisille jo hieman tullut kaipuuta siihen mun tekemään vlogiin ja muihinkin juttuihin=)
Jotenkin on vaan päässyt käymään niin että Allu (mukamas manne) on niin uppoutunut työn ihmeelliseen maailmaan että ei ihan niin paljon tunnu olevan aikaa enää mihinkään muuhun kuin työhön... Mutta onneksi tämä on tulossa muuttumaan sillä apuvoimia on luvassa =D
Instassa olen kuitenkin päivitellyt menoa melko vakituiseen ja uteliaimmat/ paatuneimmat seuraajat ovatkin olleet siltä kanavalta tietoisia mun tekemisistä.
Tällä hetkellä otan taas hieman kovempia treenejä asteittain ja katselen kuinka kroppa kestää niitä, pidin melko pitkän tauon kovista jumpista ja kaikesta muustakin... Vähensin kaikkea "lisäravinne" puolellakin niin paljon että vaikka pistelin sustaa mielestäni aktiivisesti kankkuihini, niin testot kun kävin mittaamassa arvo olikin 8,2 Viite arvot ovat 8-25. Nyt lisäsin hieman annosta ja fiilis on erilainen kuin on tuossa nyt muutaman kuukauden ollut.
Allusirkus jaksaa paukuttaa eteenpäin päivä päivältä hieman vanhempana mutta mieleltään aina pikku poikana ;D

Kuulostaa erittäin hyvältä tuo sun suunnitelma vlogista ja sen aiheista. Meitä kiinnostuneita löytyy varmasti todella paljon, jos jossain vaiheessa aikaa ja kiinnostusta sulla tuollaiseen löytyy.

Kale ja Valde äänessä

608B9363-6FD6-4D04-BEBA-99F47CBF6AFD.webp

Olen hyvin, hyvin hämmentynyt tämän anan merkistä. Ajattelin näiden merkkien olevan lähinnä vitsi etelämmässä ja vielä "kovilla" tyypeillä.

Hyvä hötkyilemätön video.

Olen hyvin, hyvin hämmentynyt tämän anan merkistä. Ajattelin näiden merkkien olevan lähinnä vitsi etelämmässä ja vielä "kovilla" tyypeillä.

Hyvä hötkyilemätön video.
Tuohon merkkiin en millään tavalla kommentoi,mutta tuohon "kovilla tyypeillä" sanoisin että kovat on menneet ja tyypitkin on silloin tällöin kateissa =D

Back
Ylös Bottom