Kiitos myös täältä suunnalta albertton videoille, mukava kuunnella äijän turinointia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta Iso kiitos =)Kiitos myös täältä suunnalta albertton videoille, mukava kuunnella äijän turinointia.
Tuohon merkkiin en millään tavalla kommentoi,mutta tuohon "kovilla tyypeillä" sanoisin että kovat on menneet ja tyypitkin on silloin tällöin kateissa =D

Lunastanut paikkani? MIssä? EI taida Jokisen nimeä olla missää Hall of fame listoilla penkkaamisen suhteen tai muutenkaan. EI se paikan lunastaminen ollut ikinä tarkoitus tämä on ollut mun tapani elää ja se että saavutin jotain sitä elämäntapaa noudattaen on tietenkin hienoa mutta ei se kuitenkaan ole pääte piste.. Tulen toden näköisesti treenaamaan tulevaisuudessakin niin kovaa kuin pystyn ja roina jollain tavalla (ikävä kyllä) tulee olemaan kuvioissa enemmän tai vähemmän. Tietty kiva että olet huolissani terveydestäni ja uskon että haluat tällä viestillä vain pelkkää hyvää, mutta ei se Allu ole pitämässä mainetta yllä vaan elää edelleen sitä omaa tapaansa noudattaen vie se sitten minne vie.. Ei niitä kisoja käyty voittamassa muiden ihmisten takia tai heidän ihailunsa takia, ne voitettiin koska itse halusin tehdä sen itselleni.. Haastaa itseni ja kokeilla voisinko olla kaikkein paras omassa lajissani, se Sama Allu elää ja hengittää edelleen mun kehossani vaikka se alkaa jo hieman vaatimattomapi olemaan niiden tavotteiden suhteen, mutta se itsensä haastaminen "haastavissakin" olosuhteissa on ollut mun elämäni suola ja tulee olemaankin..Joo ei tietenkään, lähinnä sitä ihmettelin että samat jutskaputskat ne on "harrastelijoillakin"
Olet lunastanut paikkasi, sää et tehnyt itseäsi tunnetuksi lihaksilla, ei kannata myöskään yrittää ylläpitää sitä paikkaa lihaksilla. Sama kun voittais man saaren ajot 5kertaa putkeen ja sit kaatuis. Koittais sen jälkeen pitää puolikuntoisena mainettaan yllä ajamalla motocrossia peeveellä. Nyt vaan nautit ja vaalit terveyttä
Edit: olipa outo vertaus
Dänks =)Mukava kun Allu taas aktivoitunut tubenkin puolella
Lunastanut paikkani? MIssä? EI taida Jokisen nimeä olla missää Hall of fame listoilla penkkaamisen suhteen tai muutenkaan. EI se paikan lunastaminen ollut ikinä tarkoitus tämä on ollut mun tapani elää ja se että saavutin jotain sitä elämäntapaa noudattaen on tietenkin hienoa mutta ei se kuitenkaan ole pääte piste.. Tulen toden näköisesti treenaamaan tulevaisuudessakin niin kovaa kuin pystyn ja roina jollain tavalla (ikävä kyllä) tulee olemaan kuvioissa enemmän tai vähemmän. Tietty kiva että olet huolissani terveydestäni ja uskon että haluat tällä viestillä vain pelkkää hyvää, mutta ei se Allu ole pitämässä mainetta yllä vaan elää edelleen sitä omaa tapaansa noudattaen vie se sitten minne vie.. Ei niitä kisoja käyty voittamassa muiden ihmisten takia tai heidän ihailunsa takia, ne voitettiin koska itse halusin tehdä sen itselleni.. Haastaa itseni ja kokeilla voisinko olla kaikkein paras omassa lajissani, se Sama Allu elää ja hengittää edelleen mun kehossani vaikka se alkaa jo hieman vaatimattomapi olemaan niiden tavotteiden suhteen, mutta se itsensä haastaminen "haastavissakin" olosuhteissa on ollut mun elämäni suola ja tulee olemaankin..
Kaikkea hyvää kuitenkin.. =D
Kuten sanoinkin varmasti ihan hyvällä tarkoitat =) No HARD Feelings...En missään nimessä tarkoittanut mitään pahaa.. tullut vain kuunneltua Kalea ja Valdea, jotenkin sivusin vähän vanhaa dataa:D
Hyvät joulut myös sinne suuntaan ja kaikille muillekkin =)Kiitoksia Mikelle ja Allulle, aikaisesta "joululahjasta".
Jääkäämme odottamaan innolla seuravaa PodCastia ja Mercedes videota.
Ps.
Ei muutakuin Hyvää ja Rauhallista Joulua Mikelle ja Allanille.
Puhun vain omista kekemuksista, hyvistä kuin huonoista..Pakko arvostaa Allua kun puhuu asioista suoraan kiertelemättä... Ja poikien treenejä kiva kattoa![]()
Iso kiitos että olet ollut kanavalla. =)Täältä kanssa isot Rispektit Allulle ja on tullut aina seurattua äijän matskua, ulosanti todella hauska ja eritoten suora mikä on piirre mistä ihmisissä tykkään todella paljon, liikaa on paskanjauhajia ja salailua ja selkäänpuukottajia. Toki ymmärrän sen myös erittäin hyvin että skenessä ei voi iso osa puhua avoimesti erinäisistä asioista eikä siinä mitään se on ihan ok, mutta arvostan suoruuttasi ja myös sitä että nuo kokemuksesi terveysongelmineen myös antaa kokonaiskuvaa ja vinkkejä nuoremmille ketkä meinaa samalle uralle lähteä että siinä saattaa olla erinäiset riskinsä, jokaisen omahan asia se on ja ymmärrän senkin jos tavoittelee unelmiaan jne ja on rakas harrastus se kilpailu jne. Mutta se siitä paatoksesta tällä erää erittäin hienoa että Allu on aktivoitunut ja on todella miellyttävää seurata ukkelin matskua ja jutustelua!eikun lisää matskua vaan tulemaan seuraajia on varmasti ja ajattelee samalla tavalla kuin minä, kaikkea hyvää allulle jatkossa ja toivottavasti terveys ei ala pahasti prakaamaan jne ja muutenkin elämä menisi suhteellisen mukavasti arki jne, tiedän itse hyvin tuon yhtälön esim että 3-vuorotyö ylitöineen (vaikka ei voi verrata yrittäjään) ja 5-6 reeniä viikossa ja kroonista unettomuutta ollut 10 vuotta jo plus sitten lisäravinteet käytössä niin kyllähän se kynttilä tässä varmaan palaa aika pahasti mutta kaikesta huolimatta olen useimmiten onnellinen ja tuntuu hyvältä ongelmineen, asiat voisi olla paljon paljon huonomminkin. Tsemppiä allu ja lisää matskua kehiin hyvä siitä tulee mitä ikinä päätätkään tai teet![]()
Kiitos =)Oli kyllä täysin 10/10 nää teidän kaks viimesintä treeni/höpinävideoo! :D