Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ei nyt mikään aivan mahdoton ruuista. Joskus on kiva syödä pitkän kaavan mukaan ja tuo ainakin täyttää sen kohdan.

Hyvä.

Maksoin joskus sen 150€ Gaijinin illallisesta. Se jäi vituttamaan. Tämä Fat Duck kokemus jäi kyllä vahvasti positiivisena muistona mieleen. Joku menee musikaaliin tai oopperaan, minä menen mielummin syömään.

gontsa kerkesi

6470679.gif

6767838.gif

Jasper Pääkkönen takoi hurjia summia bisneksillään - näin hänelle virtasi monien miljoonien eurojen potti muutamassa vuodessa | Talouselämä
Jasper Pääkkönen takoi hurjia summia bisneksillään - näin hänelle virtasi monien miljoonien eurojen potti muutamassa vuodessa

Saatana on kyllä hieno mies tuo Salinin Saku. Hänestä kasvoi kunnon arjalainen mies. Pienenä pelasi "kuka pelkää mustaa pekkaa" ja voitti. Takoi miljoonia maltaan rekisteröidyillä pelifirmoilla, pyöräytti helikopterit isolla ruudulla ja pykäs saunan vittu helsinkiin. Julkisuuteen antaa kuvaa että välittää kaloista.

Respektit hänelle.

20180628153945%21Salatut_el%C3%A4m%C3%A4t-saku_salin.png

jasperpaakkonen15052018.jpg

Toimii itselle, koska lukeman haluaa pitää siellä alhaalla oikealla alueella ja tämä antaa luvan hidastaa tahtia. Ennen vaan painoin meneen sisulla. :LOL:

Mulla on sykemittari, mutta en ikinä jaksa seurailla lenkillä sykkeitä vaan pelkästään nopeutta. Kotona sitten katsotaan, mitä pumppu on hakannut eli yleensä aika paljon kuten esimerkkikuva näyttää.
P.S. toi 217 maksimisyke valehtelee.

upload_2019-4-24_9-21-16.webp

Korkkasin juoksukauden tuossa Espoon keskuspuistossa eilen. Vitsi mun pitäis oppia juoksemaan hitaammin ja eritoten pidempää lenkkiä. Teen kaikki treenit aina kovalla sykkeellä ja nopeasti, mutta sillä ei kyllä päästä näistä pienistä talvi-ihroista eroon.

Tää on kaiken avain. Jos sulla ei ole sykemittaria, lämmin suositus täältäkin sen hankkimiselle. Kunto nousee vain kun ollaan oikealla sykealueella, maks 140. Ja joo, se tuntuu kävelyltä aluksi, mut maltti on valttia :LOL:

Kunto nousee vain kun ollaan oikealla sykealueella, maks 140.

Toi on toki jonkinlainen nyrkkisääntö, mutta sykerajat on hyvin henkilökohtaisia. :barefoot:

Mulla on aina noussut sykkeet aika korkeiksi, mutta toisaalta maksimit on edelleen yli 200, ja leposyke siellä 52 tietämissä, joten onhan siinä vaihteluväliä tarjolla.

Toi on toki jonkinlainen nyrkkisääntö, mutta sykerajat on hyvin henkilökohtaisia. :barefoot:

Mulla on aina noussut sykkeet aika korkeiksi, mutta toisaalta maksimit on edelleen yli 200, ja leposyke siellä 52 tietämissä, joten onhan siinä vaihteluväliä tarjolla.

Joo, mäkin annan vaan näitä yleisiä suosituksia, oma yläraja kun on siinä 155. :barefoot:

esimerkillistä #kerskakulutusta

#hyvä

Viitaten aiempaan raha-säästö-eläke keskusteluun.

En osta osakkeita, en rahastoja. Olen nähnyt liian monta nuorta ja nuorehkoa ihmistä kuolevan/sairastuvan tai loukkaantuvan vakavasti että pystyisin perustelemaan itselleni "sitten eläkkeellä" asenteen. Joten raha kiertämään ja kokemuksia hakemaan nyt kun siihen on mahdollisuus.

Viitaten aiempaan raha-säästö-eläke keskusteluun.

En osta osakkeita, en rahastoja. Olen nähnyt liian monta nuorta ja nuorehkoa ihmistä kuolevan/sairastuvan tai loukkaantuvan vakavasti että pystyisin perustelemaan itselleni "sitten eläkkeellä" asenteen. Joten raha kiertämään ja kokemuksia hakemaan nyt kun siihen on mahdollisuus.
Henk koht olen siinä TJJ:n ja Joxun puolivälissä, eli jonniiverran menee sukanvarteen, mutta tulee myös käytettyä rahaa sellaiseen mitä ilmankin ehkä juuri ja juuri pärjäisi.

Mitäänhän täältä ei lopulta saa mukaansa kuitenkaan, joten ihan ei viitsi jättää elämättä. Perusoletus on kuitenkin se, että huominen sieltä tulee. :cool:

Minä säästelen vaan omaa asuntoa varten ja muuten käytän rahaa välillä vähän typerästikin. Tosin se asunnon ostaminen kyllä ahdistaa aivan vietävästi, että saas nähdä tuleeko sellaista koskaan ostettua.

Kokoajan oon perseauki, mut oishan se kivaa kun vois sanoa, että kaikki mikä näkyy on meirän :LOL:

Ja tuohon juoksemiseen, matalilla sykkeillä juokseminen nyt on täysin mahdoton ajatuskin. Oon siirtynyt tekemään sellaiset harjoitteet pyörällä tai metsässä kävelemällä (y)

Edit. Yksi sukulainen tarjosi reilua 150ha metsää, mutta kun en oo MÖYKKYNEN, niin ihan just nyt ei löytynyt sen vertaa takataskusta :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom