voin mie siulle vitutkin toivottaa! Että hyvät vitut sulle vaan si, nih!
Eikös tämä ole sama asia kuin rakkauden toivottaminen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voin mie siulle vitutkin toivottaa! Että hyvät vitut sulle vaan si, nih!
=älä yllytä?Asiallisuutta.

simmut.. melkeen yhtä ihanan siniset kun mulla.katso liitettä 154390
Hieman rauhallisempaa ulkoilua. Hän haluaa aina valjaslenkillä rannalle.
Korostan, että en tiedä. Voi hyvin olla että aiheuttaisikin, mutta ihan nopea päätelmä että vaikka Homo habilis olisikin lähes persereikä läpikuultavissa olevissa jookapäntseissä sitois kengännauhoja paikallisella kävelykadulla, niin se ei aiheuttaisi voimakasta yhtymisen tarvetta. Korostan, että en tiedä. Voi toki aiheuttaakin. Eli parempi pitää farmarihousut varmuuden vuoksi.
Perkele, piti lähtee pallon perässä juoksemaan kesken kaiken..Hassuttelee HPK 3-1

Oi voi, ilta sohvalla koska HJK-HIFK derby ja nyt sit tämä lätkä. Ei voi valittaaPerkele, piti lähtee pallon perässä juoksemaan kesken kaiken..
Hyvä, mut 10 vuotta sitten oli 2009 ja mun mittareilla sen jälkeen ei ole muodissa tapahtunut juuri muuta ku että naiset käyttää kalsareita päällyshousuina.sovittelin viikonloppuna yli 10 vuotta vanhoja farkkuja, ja kaikki menee jalkaan vieläkin. Säästän niitä siksi, että tiesin niiden tulevan jossain vaiheessa taas takaisin muotiin.
Jumalaare! Kyllä on ollut aika elämys kyseinen ruokailu. Montako seteliä sai maksaa, jos ei juomia lasketa? Vai kuuluko nekin pakettiin?
@TJJ
Totta. Mä olen niin kyllästynyt jumppatrikoisiin käytettynä muualla kuin treenatessa.Hyvä, mut 10 vuotta sitten oli 2009 ja mun mittareilla sen jälkeen ei ole muodissa tapahtunut juuri muuta ku että naiset käyttää kalsareita päällyshousuina.
No ei nyt mikään aivan mahdoton ruuista. Joskus on kiva syödä pitkän kaavan mukaan ja tuo ainakin täyttää sen kohdan.Ruuat
Suosittelen sykemittaria, jos ei jo ole. Toi itselle muutoksen tohon samaan vaivaan, kun alkuvuodesta hankin.Korkkasin juoksukauden tuossa Espoon keskuspuistossa eilen. Vitsi mun pitäis oppia juoksemaan hitaammin ja eritoten pidempää lenkkiä. Teen kaikki treenit aina kovalla sykkeellä ja nopeasti, mutta sillä ei kyllä päästä näistä pienistä talvi-ihroista eroon.