Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kokoajan oon perseauki, mut oishan se kivaa kun vois sanoa, että kaikki mikä näkyy on meirän :LOL:

Ja tuohon juoksemiseen, matalilla sykkeillä juokseminen nyt on täysin mahdoton ajatuskin. Oon siirtynyt tekemään sellaiset harjoitteet pyörällä tai metsässä kävelemällä (y)

Edit. Yksi sukulainen tarjosi reilua 150ha metsää, mutta kun en oo MÖYKKYNEN, niin ihan just nyt ei löytynyt sen vertaa takataskusta :ROFLMAO:
Kai kuitenkin teit tästä jo tarjouksen?

Huutokaupat.com

Höpötipöpöti. Kyllä jämpti on niin, että ainakin peruskuntoilijalla kunto nousee ihan hyvin jatkuvilla överisykkeillä treenatessakin.

Joo, toki saa tehdä niin. Ihan hyvin on eri asia kuin optimaalinen. Ja miksei opettelisi heti alusta sitä rauhallista tahtia, sit kun ne aloittelijan edut on käytetty loppuun?

Ja miksei opettelisi heti alusta sitä rauhallista tahtia, sit kun ne aloittelijan edut on käytetty loppuun?

Koska sellainen nysvääminen vituttaa ja epämotivoi?

e. millään mittapuulla järkevästi tai suunnitelmallisesti treenaaminen ei ole ikinä ollut minun henkilökohtaisia vahvuuksiani.

Ottaa tarpeeksi painoa kantoon niin ei tarvitse mennä niin lujaa ja pitkälle.

Farmarikävely > kaikki muu.

Oma asunto on paras ostokseni ikinä. Saa maalata kämpän niin räikeäksi kuin huvittaa eikä tarvitse asua oksettavassa valkoisessa mielisairaalamaisessa tilassa.

Tämä on ehkä ainoa iso osto josta voin sanoa haaveilevani, en liiemmin kaipaa materiaa ruokaan uppoaa vuokran jälkeen eniten rahaa, toisinaan tulee käytyä liian usein viikossa kaupassa sen sijaan että tekisi moneksi päiväksi ruoat. Persaukinen olen.

Mutta pieni omakotitalo "maalta" on tavoite ja auto + koira sekin on varmaan sitten kultainennoutaja kun alkaa nyt kuulostaa monen todellisuudelta.

Ei se nyt itsellä sentäs kaikki sukanvarteen mene. Varsinkaan nyt, kun tulot on kuin sossupummilla.

Positiivista on se, että olen isot ja kalliit hankinnat jo tehnyt. Nyt vaan pitää nauttia niistä, eikä turhaan päivittää vaikka mieli on välillä heikko.

Sitä vaan oppi menneinä matalanbudjetin aikoina nauttimaan elämästä ilman jatkuvaa ostelua. Siitä se säästäminen sitten starttas. Ennen tavara toi paljon mielihyvää, nyt se, että luuri on pois päältä ja ihmisnaamat kaukana minusta.

Vaikkakin, ulosteelle on kyllä välillä mukava mennä. Sekä kuunnella naapuripöytiä.

Naapuripöytien kuuntelun opin myös, silloin kun oli aikaa. Painelin isolle kirkolle katsomaan kahvikupin ääreen aamulla, kun porukka venaa bussia räntäsateessa.:LOL:

Sykemittaria en omista. Olen aina jotenkin ajatellut, että sen avulla yritetään enemmänkin pitää sykkeet tarpeeksi korkealla, ja koska itselleni tuo ei ole mikään ongelma, niin olen miettinyt, että paskat mä sitä tarvi.
Mutta tosiaan nyt olisikin fiksua opetella pitämään ne alempana.

Mä käyn kyllä pitkillä kävelylenkeillä, ja kävelyvauhti ripeä. Joten kertokaapas sitten, että saanko reippaasta kävelystä samat edut kuin hitaasta juoksusta? Mulle tuo reipas kävely olisi kivempi toteuttaa.

Lekurilla käyty. Useampi viikko voi mennä ranteen parantuessa, joten vielä 2-3 vkoa katsellaan ja lepuutellaan, ja jos ei parane niin sitten röntgen ja tarvittaessa toimintaterapiaa tms.

Viitaten aiempaan raha-säästö-eläke keskusteluun.

En osta osakkeita, en rahastoja. Olen nähnyt liian monta nuorta ja nuorehkoa ihmistä kuolevan/sairastuvan tai loukkaantuvan vakavasti että pystyisin perustelemaan itselleni "sitten eläkkeellä" asenteen. Joten raha kiertämään ja kokemuksia hakemaan nyt kun siihen on mahdollisuus.

No tuossahan juuri kualema poislukien hyviä syitä säästää. Sitten jos elämä murjoo, niin voi sanoa f*** this ottaa lennon lämpimään ja säästöillä vedellä kokkelia ja namutissisiä hoitsuja, ettei tarvitse sairauden uuvuttamana tahi luonnollisiin syihin kitua kuoliaaksi.
Toki kannatan myös rahan kierrättämistä, ei säästäminen mitään näännnyttämistä saa olla. Itse olen enempi osinkosijoittaja, niin tulee hyvä fiilis kun tulotaso pikkusen nousee säästämisen seurauksena. Pistetäänkö osingot sitten takaisin osakkeisiin vai elämiseen riippuu sen hetkisestä elämisen tilanteesta.

Matalilla sykkeillä koitetaan alotella ja totutella taas raajoja, melkosta lönköttelyä.. Jos muutama vielä noita ja pääsis sitten kohta vetää niitä vajaa 10km settejä.

Säästäminen olis hienoa, on vaan aina joku prokkis meneillään mikä vaatii euroja. :whistle:Plus tykkään lyhennellä tota taloa pois. Nyt näyttää siltä että tää vuos alkaa jo mahdollistaa vähän syrjäänkin laiton.

Kohta vielä sumpit, työssä hetki ja sitte kotihommiin.

Screenshot_20190424_121911.webp

gontsa kerkesi

6470679.gif

6767838.gif

Tuli muuten, kuntit, mieleen. Jos reissaatte paikoissa missä on Lululemonin myymälöitä, niin menkää shoppailemaan jumpparytkyjä. Ja vaikka ette ostaisikaan mitään ylikallista rytkyä, niin menkää silti. #voiveljet #:kuola:

Saattaa toki tulla ostettua vaikka ei ollut tarkoitus..mutta ne on ihan hyviä reenikamppeita.. :whistle:

On tämäkin hommaa, jumaliste. Pomo kysyi joku aika sitten, että lähenkö Brysseliin vappuna. Minä että akateemista turismia, mikä ettei. No ei, siellä pitäis neuvotella yhteistyöstä italialaisten, tanskalaisten ja romanialaisten kanssa, en vaan tiedä yhtään mistä puhua ja mitä niille luvata :woot:

Hyvä minä :whistle:

On tämäkin hommaa, jumaliste. Pomo kysyi joku aika sitten, että lähenkö Brysseliin vappuna. Minä että akateemista turismia, mikä ettei. No ei, siellä pitäis neuvotella yhteistyöstä italialaisten, tanskalaisten ja romanialaisten kanssa, en vaan tiedä yhtään mistä puhua ja mitä niille luvata :woot:

Lupaa niille munaa, siis jos on irmoja tai voit toki tehdä omanvalinnan mukaan saman myös miehille.
Seksuaalinen ähinä ja ininä on multikansallista kieltä jota ymmärretään aina ja kaikkialla.

Kerro alkuun pari kaskua Il Ducesta, Steen Viktor Christenseenistä, ja Nicolae Ceausescusta.

On se vaan väärin. Työttömänä voisi olla nytkin esim järvellä.

Mutta ei, istun sisällä tuijottaen ruutua.

Tulevaisuuden työ, prioriteetit:
Etätyön mahdollisuus.
Ei alaisia.
Kova liksa, jotta voi tehdä vähän töitä, kun on kehittynyt hyväksi.

Mutta on noi pilvijutut vaan hyviä kun ne toimii.
Mulla yksi taloushallinto-ohjelma piti asentaa uudestaan niin kaikki vaan sieltä pilvestä latas niin samat vanhat tiedot ja tallenteet ilmesty suit sait.

Facebookissa pitäisi olla varoitus siinä kohtaa missä valitaan sivilisäätyä, saattaa olla ettei ole eka kerta kun sen kohdan muuttaminen malliin sinkku aiheuttaa tietokoneen rikkoutumisen. Olkoonkin että se tuli ulkoisista voimista.

Back
Ylös Bottom